Här snöar det som bara den!
Har kommit över 1 dm lätt (skulle tippa på ca 15 cm men jag har inte varit ute på hela dagen så jag vet inte riktigt säkert :p ).
Snöfall och -10 grader under hela dagen! Östersund gott folk, det är här man ska vara om man vill ha en vit jul för det ska nämligen ligga runt den här temperaturen de kommande dagarna. :bire
Jaha då åker snöbladen fram snart. Fast det är inte så kallt, det blir nog mycket halt i morgon. Blask nu på dagen och det fryser på nu. Det är inte så kallt att de kan börja göra snö i backen ännu. webbkamera Kanske tur det är "mellandag" i morgon. Det dröjer ett tag för stockholmare innan de kommer på att de måste köra på ett annat sätt på vintern.
Snöfall och -10 grader under hela dagen! Östersund gott folk, det är här man ska vara om man vill ha en vit jul för det ska nämligen ligga runt den här temperaturen de kommande dagarna. :bire
Man behöver inte vara i Östersund för det gott folk. ;) Här ska det vara kallt satan... märklig köldknäpp mitt i veckan sen blir det varmare.