*antecknat*
Åker över från Åbo med några kompisar den 29:de, fick special pris på biljetterna så man kunde inte neka, 7 euro för en biljett, och a-klass hytt ingår :)
Förstås vi stiger väl inte ens av båten.
16 svar · 432 visningar · startad av His Divine Shadow
Åker över från Åbo med några kompisar den 29:de, fick special pris på biljetterna så man kunde inte neka, 7 euro för en biljett, och a-klass hytt ingår :)
Förstås vi stiger väl inte ens av båten.
*antecknat*
Vad kostar det i vanliga fall?
Bire skrev:
obelix skrev:
Ett sniper-gevär?
Har du ett till salu? ;)
Jag ska faktiskt köpa bössa en vacker dag... :)
Tips:
Fåfängan och Fjällgatan är fina utsiktsplatser. Man har bra utsikt mot Finlandsfärjan, med fin mur att ta stöd mot. :)
När man siktar med kameran, för att ta fina bilder
obelix skrev:
Bire skrev:
obelix skrev:
Ett sniper-gevär?
Har du ett till salu? ;)
Jag fixar allt...
bewern skrev:
Tips:
Fåfängan och Fjällgatan är fina utsiktsplatser. Man har bra utsikt mot Finlandsfärjan, med fin mur att ta stöd mot. :)
När man siktar med kameran, för att ta fina bilder
Leta efter gubben med hjälm och mantel som sitter på en häst.
His Divine Shadow skrev:
bewern skrev:
Tips:
När man siktar med kameran, för att ta fina bilderLeta efter gubben med hjälm och mantel som sitter på en häst.
Tengil? :o
Jag nämner inga namn ;)
Välkommen HDS! :)
oelbal, du däremot är inte ett dugg välkommen. Du gör dig bäst genom att sitta ensam och bitter i din EPA-traktor i folkparken smuttandes på träsprit och folköl klockan åtta en lördagkväll. Men gör mig en tjänst va, ring mig inte nästa gång. :OO
Del Pero skrev:
oelbal, du däremot är inte ett dugg välkommen. Du gör dig bäst genom att sitta ensam och bitter i din EPA-traktor i folkparken smuttandes på träsprit och folköl klockan åtta en lördagkväll. Men gör mig en tjänst va, ring mig inte nästa gång.
LOL
Den som ger Ollebollen mitt nummer kommer jag att sätta högt upp på den svarta dödslistan...
Nu är det bevisat: Det krävs ingenting för att få igång en diskussion på wF.
Del Pero skrev:
oelbal, du däremot är inte ett dugg välkommen. Du gör dig bäst genom att sitta ensam och bitter i din EPA-traktor i folkparken smuttandes på träsprit och folköl klockan åtta en lördagkväll. Men gör mig en tjänst va, ring mig inte nästa gång. :OO
Med smicker kommer du inte innanför kalsongerna på mig...
oelbal skrev:
Del Pero skrev:
Med smicker kommer du inte innanför kalsongerna på mig...
Det hoppas jag värkligen! @nders är min sörrö!!!