webForumDet fria alternativet

Pangbrud

Småprat

15 svar · 612 visningar · startad av obelix

Medlem sedan sep. 20028 900 inlägg
Frågan#1

Snacka om pangbrud

Hoppas inte att hon riskerar att åka dit för övervåld eller nåt annat fjantigt...

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Såg det. Ball brud. :)

Medlem sedan juni 20015 009 inlägg

Grymma brudar nuförtiden. :)

Medlem sedan aug. 20021 975 inlägg

OveRRidE skrev:

Såg det. Ball brud. :)

Håller med :e

Medlem sedan juli 20011 129 inlägg

Så djävla Rätt!

Lite offtopic, men det har iallafall med samma sak att göra.

För många år sedan hade jag en fest i mina föräldrars villa då det dök upp tre pundare som bland annat mordhotade folk, snodde pengar, fimpade cigarrer i heltäckningsmattan och sparkade hål på dörrar. Stämningen blev lätt hatisk från min sida när de till slut försökte sno vår sladdlösa telefon och när jag bad det långhåriga sprutdrägget att fara hem till ghettot igen, började han vifta med kniv. På vägen ut var det en tjejkompis till mig som blev vansinnig på honom, så när han var på väg ut (backandes och skrikandes att han skulle mörda oss allihopa), knuffade hon honom rakt i bröstet vilket resulterade i att han bokstavligt talat flög ut genom dörren och landade i ett buskage utanför. Sen spottade hon efter honom och stängde och låste dörren.

Där stod vi andra, ca 30 pers med hakorna i marken. :)

Det är en pangbrud. ;)

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

coolt :)

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg

Tufft, OveRRidE! Just så svinen ska tas! :bire

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg

OveRRidE skrev:

Lite offtopic, men det har iallafall med samma sak att göra.

För många år sedan hade jag en fest i mina föräldrars villa då det dök upp tre pundare som bland annat mordhotade folk, snodde pengar, fimpade cigarrer i heltäckningsmattan och sparkade hål på dörrar. Stämningen blev lätt hatisk från min sida när de till slut försökte sno vår sladdlösa telefon och när jag bad det långhåriga sprutdrägget att fara hem till ghettot igen, började han vifta med kniv. På vägen ut var det en tjejkompis till mig som blev vansinnig på honom, så när han var på väg ut (backandes och skrikandes att han skulle mörda oss allihopa), knuffade hon honom rakt i bröstet vilket resulterade i att han bokstavligt talat flög ut genom dörren och landade i ett buskage utanför. Sen spottade hon efter honom och stängde och låste dörren.

Där stod vi andra, ca 30 pers med hakorna i marken. :)

Det är en pangbrud. ;)

Säg mig, biter hon huvudet av kaniner och äter dom till lunch också? :o

Medlem sedan aug. 2002560 inlägg

Pangbrud, var det ja. Flickor är farliga, så är det bara.

Medlem sedan aug. 20013 824 inlägg

Lite offtopic det här också...
Men jag kom nu o tänka på en sak som hände mig i sommras då jag efter en trevlig kväll på krogen med min polare hade missat bussen och inte hade några pengar kvar till taxi.
Detta resulterade i att vi fick gå på stan o dra oss fram till klockan 5 då morronbussen gick.

Men vid runt 4a tiden så blev det inbrott på en spelbutik i stan... Och självklart skulle ju min polare (lite udda kille asså) fram och dunka ner dom... Så han tog upp en stor jävla sten som han hade tänkt att först kasta på dom...
Killarna som utförde dodet tyckte jag såg riktigt proffesionella ut, så jag vågade inte riktigt låta min polare gå fram till dom. Men jag lyckades i alla fall stoppa honom, så vi ringde polisen i stället.

Men med hjälp av våra vittnesmål fick dom senare tag på skurkarna.

Det kanske inte va mycket att berätta, men jag kom i alla fall o tänka på det nu... :-D

oelbal skrev:

Nåt åt det hållet, ja.

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg

OveRRidE skrev:

oelbal skrev:

Nåt åt det hållet, ja.

:o

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Värmlänningar är så, det är bara att inse! :h

Medlem sedan jan. 20032 850 inlägg

Qimen skrev:

Grymma brudar nuförtiden. :)

20 är en bra ålder + värmländska, de säger väl allt! :birp

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg

galet!

intresant d där med att ingripa vid sådana tillfällen!
ibland kan det kosta ens liv man vet juhe inte om rånaren eller rätare sagt gärningsmannen har någon kniv eller liknande på sig!

Men bra att kvinnan inte skadades =)

259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)