Oj... herrej-vlar! Den där skulle jag nog inte sätta min fot i.
Snacka om berg&dalbana
36 svar · 913 visningar · startad av obelix · sida 2 av 2
Frågan, av obelix
Skulle ni vilja åka denna :q Själv så skulle jag inte göra det... :e
Läs frågan i sin helhet →Vilket åk asså!
SugarDaddy skrev:
Oj... herrej-vlar! Den där skulle jag nog inte sätta min fot i.
solbulle skrev:
En smula OT, Mc Fetto: är den där bilden verkligen från Köpenhamn?
njaeee... den är väl från stockholm Gröna Lund ? om jag inte minns fel! var länge sen jag var där =)
Palle skrev:
Jag skulle inte ha nått emot att åka den, fast mina små städgubbar
i RollerCoaster Tycoon skulle ha fullt upp att städa efter varje åk med
en sådan attraktion i parken.. ;) :e
Jag tror alla besökarna skulle gå fram till köskylten och hoppa upp av rädsla, så håret flyger upp. ;)
Cannabis_Tomten skrev:
solbulle skrev:
njaeee... den är väl från stockholm Gröna Lund ? om jag inte minns fel! var länge sen jag var där =)
Den där ligger ju på Liseberg! :p
LeonL skrev:
Palle skrev:
Jag skulle inte ha nått emot att åka den, fast mina små städgubbar
i RollerCoaster Tycoon skulle ha fullt upp att städa efter varje åk med
en sådan attraktion i parken.. ;) :eJag tror alla besökarna skulle gå fram till köskylten och hoppa upp av rädsla, så håret flyger upp. ;)
Cannabis_Tomten skrev:
solbulle skrev:
Den där ligger ju på Liseberg! :p
Nee :P vi har en nyckelpiga på Grönan också :P örsök inte sno stockholms stolthet i Bergochdalbane väg =)
Neee, nåt sånt knasigt spyframkallande vrålåk som den där... umm... saken avstår jag nog ifrån... det största äventyret för mig är väl att surfa på nätet :e
Cannabis_Tomten skrev:
Nee :P vi har en nyckelpiga på Grönan också :P örsök inte sno stockholms stolthet i Bergochdalbane väg =)
Exakt, det där är på Grönan. Liseberg fick Balder, Gröna Lund fick Vilda Musen (ett namn öppet för associationer ;)), kom inte här och försök sno åt dig berg- och dalbanor för Lisebergs räkning. :e
Brukar säga att;
"Allt ska testas minst EN gång."
Sen kan det ju diskuteras om det är friskt eller inte :h
Mog skrev:
Brukar säga att;
"Allt ska testas minst EN gång."
Sen kan det ju diskuteras om det är friskt eller inte :h
I det här fallet behövs det väl inte ens diskuteras...?
Mr. N. skrev:
Cannabis_Tomten skrev:
Exakt, det där är på Grönan. Liseberg fick Balder, Gröna Lund fick Vilda Musen (ett namn öppet för associationer ;)), kom inte här och försök sno åt dig berg- och dalbanor för Lisebergs räkning. :e
Vill bara tala om att BALDER blev utsedd till år 2003's bästa trä berg och dalbana i VÄRLDEN...... :P
Här är rankingenBALDER
jeanette skrev:
Mr. N. skrev:
Cannabis_Tomten skrev:
Vill bara tala om att BALDER blev utsedd till år 2003's bästa trä berg och dalbana i VÄRLDEN...... :P
Här är rankingenBALDER
Trä! Hallå?? vi lever under år 2003, ingen bryr sej om trä bergochdalbanor :D Nyckelpigan Rulez
Cannabis_Tomten skrev:
Trä! Hallå?? vi lever under år 2003, ingen bryr sej om trä bergochdalbanor :D Nyckelpigan Rulez
Du har uppenbarligen inte åkt Balder. Stål väsnas ju bara och är ryckigt.
Mr. N. skrev:
Cannabis_Tomten skrev:
Du har uppenbarligen inte åkt Balder. Stål väsnas ju bara och är ryckigt.
jag tänkte mest på Virtual reality åkturerna i lastbilar :P haha
Cannabis_Tomten skrev:
jeanette skrev:
Mr. N. skrev:
Cannabis_Tomten skrev:
Här är rankingenBALDERTrä! Hallå?? vi lever under år 2003, ingen bryr sej om trä bergochdalbanor :D Nyckelpigan Rulez
kan ifs hålla med om nyckelpigan ;)
Men det är ju supercharmigt med trä bergochdalbanor....NOSTALGI!!!!!