Iochmed att julen börjar närma sig sakta men säkert, och vissa av oss wF anhängare kommer att åka bort under julhelgen tänkte jag passa på att nu strax innan jul hälsa alla på Webforum en riktig God Jul!
sen samtidigt ge lite tänkvärda tips!
1. Glöm inte att släcka ljusen, lämna aldrig levande ljus utan tillsyn!
2. Dont drink and drive! (Uppenbart för dem flesta av er)
3. köp inte ut alkohol till knoddar i min ålder :D
4. Ängna en tanke åt barn och familjer i 3:e världen och barn och familjer som firar sin Jul på sjukhus, när du firar julen hemma med släkten.
Iochmed att julen börjar närma sig sakta men säkert, och vissa av oss wF anhängare kommer att åka bort under julhelgen tänkte jag passa på att nu strax innan jul hälsa alla på Webforum en riktig God Jul!
sen samtidigt ge lite tänkvärda tips!
4. Ängna en tanke åt barn och familjer i 3:e världen och barn och familjer som firar sin Jul på sjukhus, när du firar julen hemma med släkten.
Nä du, det händer aldrig här. Jag släcker ljusen innan jag tänder dem, så jävla petig är jag på den punkten.
Word. Försökte övertala ett par norskor att inte köra fulla men det tycktes vara vardagsmat för dem. Vad gör man?
Nä, det kan ni ju likaväl göra på krogen. Dubbelmoral (C) copyright Sveriges regering.
Det lär inte hända, jag är alldeles för självupptagen, men visst är det tänkvärt. Man borde ägna en tanke fler gånger åt dessa människor än vad man gör.
Säg det till mina grannar också, det är dom jag oroar mig över, jag skulle aldrig glömma eftersom jag alltid kollar tio gånger om jag verkligen släckt ljusen, stängt av spisen, låst dörren osv.