@nders, nu som svordom!
27 svar · 765 visningar · startad av Rikard
Frågan "vad har han inte gjort för att förjäna det" skulle rendera i avsevärt färre svar.
Ingen som helst respekt. :l
Jag skrev naturligtvis omedelbart till SR och har fått följande tydligt-@nders-anknutna-svordomar censurerade, innan länken publicerades:
- snabelskalle
- din bövelskapare
- bävermytoman
- Men å!
Sen var det visst några till. Men alltså, att publicera en bild på @nders och dessutom räkna upp alla svordomar man kommer att tänka på ihop med honom tycker jag liknar lite mobbing.
Fråga du, men det är hutlöst elakt.
Personligen tror jag att det finns en koppling med naken-janne, sofforna, berner och snabel-a.
Men vad vet jag? Jag är hemma och sjuk just nu men utlovar en utförlig utredning i slutet av veckan!
Även jag har mailat SR nu!
Omdömeslöss!
All heder åt Jon som tagit på sig att driva den här frågan till sin spets och som inte slutar innan ansvarig avgått, tack Jon!
I övrigt har jag en fråga: Kommer ordet "snabel-aaaaaaaa" numera att belönas med extrapoäng i snabelalfapet då det numera är ett 'dirty word'?
Tacksam för svar.
Över och ut!
Del Pero skrev:
Omdömeslöss!
All heder åt Jon som tagit på sig att driva den här frågan till sin spets och som inte slutar innan ansvarig avgått, tack Jon!I övrigt har jag en fråga: Kommer ordet "snabel-aaaaaaaa" numera att belönas med extrapoäng i snabelalfapet då det numera är ett 'dirty word'?
Tacksam för svar.
Över och ut!
Självklart! ;-)
@nders har sedan länge varit synonymt med skälsord hos mig §e
Del Pero: Kom igen nu, du vet ju redan svaret... :l
För övrigt anser jag att SR borde ha kontrollerat varumärkesskyddet innan de publicerade det där materialet.
Luxman skrev:
Vilka skäl då?
Hihi, öppet mål. :)
basse behöver inte slå tillbaka än, det kommer snart en natt till lördag/söndag och då väger hans verbala slägga tyngre ;)
hypatia skrev:
Del Pero: Kom igen nu, du vet ju redan svaret... :l
Förvisso, men det ligger ett visst allmänintresse i det!
Kan du svaret hypatia?
Del Pero skrev:
basse behöver inte slå tillbaka än, det kommer snart en natt till lördag/söndag och då väger hans verbala slägga tyngre ;)
Om Rikard vore här skulle han ha svarat: " LOL :e "
Rikard är här.
Del Pero skrev:
Kan du svaret hypatia?
Jag kan jättemånga svar. Tackar som frågar! :D
Du är allt en hyvens prick!
*muttrar nåt om I'll be back, och lämnar sedan tråden illa kvickt* x(