BbewernMedlem sedan juni 20023 097 inlägg
Selle skrev:
Fan trodde jag skulle vara 12 dar i sträck i Skövde, men vilken överraskning 30min innan jag ska gå på ett 7dagars schema: jag står inte med!!!!!! :D :D :D
Weee bästa fredan på länge!! :)
Är du säker :q Har du kollat på baksidan av schemat? Liten text längst ner? Någon konstig kod någonstans? Har du verkligen kollat överallt :q I så fall: Weeee :) .
IIngridMedlem sedan dec. 19997 740 inlägg det är fredag, jag sa ju att jag har dubbelkollat...sa jag inte det?
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggNä, nu är det lördag - jag hann knappt vara ledig på fredagen så den har helt enkelt inte existerat.
Men nu är det jävlar i min lilla låda lördag! :birp
woosterMedlem sedan mars 20012 635 inläggjaa, lördag o jag är i huskvarna :D
Japp, då var det söndag igen. :e
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggJotack, nog fan är det söndag på alla sätt och vis... *bakfull för en gångs skull*
:stefan: skrev:
Jotack, nog fan är det söndag på alla sätt och vis... *bakfull för en gångs skull*
Orutinerat med andra ord ;) :e.
IIngridMedlem sedan dec. 19997 740 inlägg
Johnny Rönnberg skrev:
Japp, då var det söndag igen. :e
Måndag i morgon m.a.o. ;)
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg
Johnny Rönnberg skrev:
:stefan: skrev:
Jotack, nog fan är det söndag på alla sätt och vis... *bakfull för en gångs skull*
Orutinerat med andra ord ;) :e.
Nä, det var bara en fråga om prioriteringar. Antingen ställa sig vid diskbänken och hinka vatten i vanlig ordning eller "ta hand om" det kvinnliga sällskapet som hängde med hem... ;) :e
IIngridMedlem sedan dec. 19997 740 inlägg Nä, det är redan söndag. :)
oelbalMedlem sedan jan. 20014 973 inläggWop wop, snart måndag! :D
Engine^Medlem sedan dec. 20003 887 inläggOch så måndag igen och jag har inte hunnit vara ledig något denna helg :l
En (1!) öl hann jag med. Jag måste ha gjort något ont för att straffas på detta sätt...
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg
Engine^ skrev:
Och så måndag igen och jag har inte hunnit vara ledig något denna helg :l
En (1!) öl hann jag med. Jag måste ha gjort något ont för att straffas på detta sätt...
Det är lugnt, jag tog ett gäng öl åt dig nu när du inte hann. ;) :birp