Detta ar bara vad jag tror, ratta mig om jag har fel ;)
#L#: Grymt bra designer i mina ogon, lyssnar pa fjortismusik, ser ganska bra ut och vet det allt for val. Linus vill sjalvklart bara ha det hafftigaste och senaste ;) Sen har han en ratt sa sexig flickvan ocksa ;)
Bire: Det ar en grabb som diggar allt vad motorer heter. Han ar mycket kunnig innom musik ocksa. Rapp i tjaften och tvekar inte for att saga vad han tycker och tanker. Han ar smartare an man tror, eller vad han ibland kan utge sig for att vara. Killen ar skärpt!
Ingrid (vet jag inget om, sa det blir en vild gissning ;)): Antingen sa ar hon ganska ensam av sig och relativt lite att utfarda pa dagarna. Hon ar i behov av mer karlek!
Qimen: ung kille som tycks ha en bra halsa, han simmar pa elitniva(?), han dricker inte vidar mycket alkohol(inget kanske tillomed?) osv..
En riktigt skarpt kille for sin alder. Kan tanka mig att han sover bland natverkskablar och burkar nar han inte har sin flicka pa besok ;)
Okkido: En kille helt i min smak :birp Har precis som jag en stor passion for tjejer och fester! :birp Han ar en duktig designer, men han har kanske inte allt for stort intresse for skolareten som halst borde goras(precis som jag hade nar jag pluggade). Han ar likasom jag en nattuggla.
Tengblad: Ocksa en duktig designer. Tengblad som ocksa kallar sig sjalv for [-MsT-] ar en RIKTIG nattuggla som alltid ar vaken nar(om) man kommer hem fran krogen runt 5 pa natten :D Trevlig kille som gillar att spela first person spel. Har mycket bra musik pa sin dator ocksa :P han bor tillsammans med sina tva katter om jag inte mins fel ;)
Lofberg: ja vad skall man saga, han ar bror till Mr N, han gillar hardrock och spela gitar. Ibland blir man tokig pa honom da han kan starta en mass-chatt pa msn nar man sitter som mest upptagen och jobbar med annat.
@nders: skall man vaga sig pa honom ocksa kanske ;) Detta ar en/ett snubbe/marsvin som har hangt i asp-forum sen urminnes tider och har darav utvecklat en egen scriptmotor i sitt huvud dar han enkelt kan tanka ut vad som ar fel i den relevanta koden. Rattare sagt en javligt duktig felsokare ;)
Han har en grov karlek till bärs i alla dess slag. Trevlig, rolig och mycket skarpt snubbe/marsvin ;) Vild gissning: 28 ar gammal?
Mika3l: en av de yngre veteranerna har. Han gillar att spela hockey, ta kort, pilla med flash och ASP.NET. Killen har en grov karlek till wF och mig sa klart! :f
Basse: En kille som gillar musik och att spela piano. Kan tanka mig att han ar lite av en romantiker aven om han inte vagar erkanna det ;) Killen gillar att smaretas med folk. Han ar ganska rapp i tjaften och har en ganska hyffsad associations-formaga... Han anvander bada delarna for att reta folk ;) Forovrigt mycket snall o skarpt kille.
Skall se om jag kan komma pa natt mer sen, nu orkar jag i alla fall inte skriva mer. Hade varigt kul om nan kunde skriva ner vad ni tror/vet om mig ;)