webForumDet fria alternativet

Hur föreställer vi oss varandra egentligen?

Småprat

227 svar · 9 014 visningar · startad av OveRRidE · sida 7 av 12

Frågan, av OveRRidE

Dagens trams. Jag har många gånger funderat på ifall den bild man har av människor som man 'känner' över nätet verkligen stämmer eller inte. Jag har iallafall oftast en väldigt klar bild framför mig om hur man föreställer sig personen i fråga. Om det nu är någon som tänker som jag, skulle det vara kul att höra era bilder av andra på wF och eventuellt hur de har ändrats iochmed en wF-träff eller

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Web-Tor skrev:

Dryden
Favoritplagg: mysbyxor.

Tja, det är ju bara att erkänna (om jag inte redan har gjort det). ;)

Medlem sedan mars 20023 561 inlägg

Vide skrev:

Josef skrev:

Hur gammal är man då? :q

Eftersom bara personer under 18 ställer den frågan så får jag väl säga: 17 år för att vara snäll. ;)

Det duger. ;) :birp

Men först om 3 månader. :r

Medlem sedan mars 20012 635 inlägg

ingen som vågar säga nåt om mig? :p

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

wooster skrev:

Jag vågar, men jag vill inte.

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg

wooster skrev:

Det här får man kanske skit för, men...

wooster

Relativt snygg och karismatisk kille som gärna vill bli kändis.
Skulle byta liv med Robinson-Robban vilken dag som helst.

Bire skrev:

wooster skrev:

Jag vågar, men jag vill inte.

:o :(

nitro2k01 skrev:

wooster skrev:

wooster

Skulle byta med Robinson-Robban vilken dag som helst.

vill bli kändis? nä tror inte det. då skulle man ju aldrig få vara ensam.
att byta plats med Robinson-Robban kommer aldrig jag vilja.

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg

wooster skrev:

nitro2k01 skrev:

wooster skrev:

wooster

Skulle byta med Robinson-Robban vilken dag som helst.

vill bli kändis? nä tror inte det. då skulle man ju aldrig få vara ensam.
att byta plats med Robinson-Robban kommer aldrig jag vilja.

Fan... Det är lite den bilden man tänker sig när man ser din bild i profilen. Error, this person is too sexy...

nitro2k01: bilden är bara temporär. supit bort alla andra bilder på mig :r

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

Mika3l
wF's näst störste romantiker. Styv i korken och kaxig. Bär kepa och trasiga jeans. Gärna bak-och-fram. Har en datorutrustning som gör de andra dagisbarnen gröna av avund. Han är mycket poppis och har ofta snyltande vänner på besök som gör allt för att få några minuter vid "datan". I Julklapp önskar han sig senaste numret av PC Hemma, samt en grundkurs i raggningsteknik av basse. Mika3l är kort och gott en myskille, med sinne för konstnärligt trams.

Bire
Han är en äventyrets man som gillar allt med fart och fläkt. Han har en förkärlek till allt med 8+ under motorhuven och förvarar mekarlådan på samma ställe som underkläderna. Han håller hårt på traditionen om alkoholhaltiga drycker alla dagar utom skottdagen och tar gärna en morgonsup innan han vaknar. Han är rapp i käften och sparar aldrig på krutet. Behöver någon en tillrättavisning så har de förmodligen fått tre stycken snabbare än motorforums server genererar <%=NOW()%>

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Intressant tråd det här...

*antecknar för fullt*

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg

Web-Tor skrev:

Tydal
Kan allt – har aldrig fel. Ser sig själv som en av Internets stora personligheter.

Lofberg
Tror att alla forum är som Caféet. Drömmer om att göra sin sexuella debut med Pamela Andersson.

Klockrent! :D

Medlem sedan dec. 19997 740 inlägg

"Ingrid
180cm, 43 kg. Vill jobba som sjuksyster och ta hand om efterblivna barn."

Du får nog titta i glaskulan en gång till Tor.

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

bassebhu skrev:

Mika3l
wF's näst störste romantiker. Styv i korken och kaxig. Bär kepa och trasiga jeans. Gärna bak-och-fram. Har en datorutrustning som gör de andra dagisbarnen gröna av avund. Han är mycket poppis och har ofta snyltande vänner på besök som gör allt för att få några minuter vid "datan". I Julklapp önskar han sig senaste numret av PC Hemma, samt en grundkurs i raggningsteknik av basse. Mika3l är kort och gott en myskille, med sinne för konstnärligt trams.

Styv i korken och kaxig, njaaaaa... :p
Kepa och jeans stämmer. :bire
En datorutrustning som gör andra avundsjuka, njao, den är bra, men det finns ju bättre (den är ju två år gammal nu). :)
PC Hemma suger! :moose
Grundkursen kan jag gärna ta över en stor kopp glögg. :birp
Det sista stämmer rätt så bra tror jag. :h

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Ingrid skrev:

"Ingrid

Jag trodde det var du som satt lutad över en glaskula faktiskt..

Medlem sedan dec. 19997 740 inlägg

OveRRidE skrev:

Ingrid skrev:

"Ingrid

Jag trodde det var du som satt lutad över en glaskula faktiskt..

Då trodde du fel.

Medlem sedan dec. 20021 061 inlägg

annesophie skrev:

Johnny Rönnberg

Johnny blev som spadbarn placerad i en rymdkapsel av sina riktiga biologiska foraldrar Xirp och Xorp (varfor fortaljer ej histrorien) som bodde pa planeten kand for oss som M-1158891. Kapseln skots ut i rymden och stortade sa smaningom, efter en miljard ljusar eller sa, pa planeten Tellus.
Johnny blev funnen, och sedermera adopterad, av familjen Ronnberg, men da han under hela sin uppvaxt alltid kande sig annorlunda (de andra barnen hade namligen varken gront skinn eller antenner) drogs hans intresse fran bilar och Lego och riktades mer och mer mot den oandliga rymden.
Den lockade honom oforklarligt, de morka stjarnkladda vidderna kallade han redan tidigt i livet...av anledningar han langt senare skulle forsta - ”hem”.
I skolan upeholl han fasaden av en vanlig Svensson...eller ja…Ronnberg da...var lite av klassens nord, spelade clown pa roliga timmen och insisterade fnissande, till tjejernas stora skrack, pa att leka Ryska Posten pa skoltoaletten under rasterna.
Men nar kompisarna och lararna inte sag begravde han nasan djuuupt i tjock rymdfacklitteratur, komplicerade fysikteorier och trakasserade NASA med mail och brev sa till den milda grad att dom fick en svensk domstol att utfarda kontaktforbud mot den da blott 16-arige yngligen.
Hans far, som under alla ar tvingat Johnny att bara brunkram for att dolja det grona skimmer som hans hud avgav, orade sig mer och mer for hans fanatiska Star Trek intresse och fick slutligen nog nar Johnny ville plastikoperera sina oron for att mer likna Spock. Han overtalade Johnny, ja det var inte latt, att slappa drommarna pa att bli astronaut alternativt astrofysiker och fick honom att valja El-Tele som forstahansval till gymnasiet.
Johnny vaxte upp och arbetade enligt sin strange fars vilja som elektriker. Men han kunde aldrig glomma rymden, platsen han kallade ”hem” och satt mangen natter pa taket till forortsvillan, ikladd sin finaste rymdkostym och sin mobil, och dromde. ”Johnny call home” upprepade han tyst for sig sjalv om och om igen...

...och sa vitt jag vet sitter han fortfarande under sin stjarnhimmel pa natterna och kisar mot avlagsna planeter och galaxer.

;)

Första stycket förnekar jag helt med hänvisning till Rikets säkerhet. ;)

Sen kan vi ta bort Star Trek (som jag rent ut sagt hatar) och sen förnekar jag också med hänvisning till Rikets säkerhet att jag skulel vara grön. är mera åt det blåa hållet. :bire

I övrigt stämmer en del och en del inte. Ni för själva lista ut vilket som är vilket. ;)

Medlem sedan dec. 2002797 inlägg

Dryden skrev:

Web-Tor skrev:

Dryden
Favoritplagg: mysbyxor.

Tja, det är ju bara att erkänna (om jag inte redan har gjort det). ;)

nu ljuger du.. på din hemsida står det att du helst har jeans... :e

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

rozie skrev:

nu ljuger du.. på din hemsida står det att du helst har jeans... :e

Det där är ju bara för att verka tuff och ball. ;)
Officiella sammanhang så blir det ju jeans, hemma blir det mina jäkligt sköna pyjamasbrallor. :e

Medlem sedan dec. 2002797 inlägg

solbulle skrev:

Efter att ha sett diverse foton samt avatarer på diverse medlemmar här har man ju en bild av en del.
Dock så har man ju under tiden som gått fått sig en del aha-upplevelser.
Det finns ju en o annan som tex bytt kön under resans gång. ;)
Roz... mfl.

:e

272 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
147 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)