webForumDet fria alternativet

Hur föreställer vi oss varandra egentligen?

Småprat

227 svar · 9 014 visningar · startad av OveRRidE · sida 6 av 12

Frågan, av OveRRidE

Dagens trams. Jag har många gånger funderat på ifall den bild man har av människor som man 'känner' över nätet verkligen stämmer eller inte. Jag har iallafall oftast en väldigt klar bild framför mig om hur man föreställer sig personen i fråga. Om det nu är någon som tänker som jag, skulle det vara kul att höra era bilder av andra på wF och eventuellt hur de har ändrats iochmed en wF-träff eller

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan sep. 20028 900 inlägg

magnusfeldth skrev:

LeonL skrev:

Dryden
En av Rydén-trillingarna som är fotointresserad, och som är kort enligt han själv.

De är inte trillingar. Eftersom du ser tre personer och en måste ha fotat så måste de ju vara fyra personer! Fyrlingar! Eller? Tänker jag fel?

Tror det är den andra trillingens tvillingssysters kusins pojkväns lillbrors mamma som tog kortet :o

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Trilla dit, trudiluttan-lej!

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Fortsätt spekulera. Jag läser allt med nöje för jag är den ende som vet hur det verkligen ligger till. Area51, Palmemordet och sanningen om första människan på månen är bara nonsens jämfört med det här mysteriet. ;)

Medlem sedan sep. 20028 900 inlägg

Bendro
En klämkäck Boråsare som älskar snö, Marilyn Manson och har en hemlig dröm om att få flytta upp till Stockholm...

favoritsysselsättningen hemma är att slå sig på fingrarna med hammaren när han försöker snickra och renovera lägenheten till grannarnas dolda förtvivlan...

Cavall avgudar Bendro :f

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

@nders skrev:

magnusfeldth: Visst kan de vara fyra, men jag har inte hört talas om att de skulle vara fler än tre. Jag tror på fjärrutlösare!

Dessutom såg jag alla tre, och bara tre, sent en kväll i somras på Gröna Lund.

Den fjärde var hemma i norrland med marja så klart!

Medlem sedan sep. 2001649 inlägg

Även folk som känner mig irl brukar få en korrekt bild av mig så jag förväntar mig inte så mycket...

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

@nders skrev:

Web-Tor
Tatuerad, muskulös nallebjörn som tillsammans med sgtpepper skulle kunna bilda Sveriges finaste syjunta

Tatuerad: ja
Muskulös: nej
Nallebjörn: nja

Så här tror jag:

Jojoxx
Glasögon och snaggat hår. Tar gärna fram sin Commodore 64 och spelar ibland.

Tydal
Kan allt – har aldrig fel. Ser sig själv som en av Internets stora personligheter.

Lofberg
Tror att alla forum är som Caféet. Drömmer om att göra sin sexuella debut med Pamela Andersson.

Dryden
Favoritplagg: mysbyxor.

Bire
Tycker att alla han inte känner är mesar. Uppfattar även de av sina kompisar som mesar. Har spelat in alla avsnitt av "Bosse Bildoktorn".

Ingrid
180cm, 43 kg. Vill jobba som sjuksyster och ta hand om efterblivna barn.

@nders
Hårig. Huggtänder. Bor i en bur.

LarsG
Siktar på att få Nobelpriset i SQL.

Aleborg
Skulle han sitta mer framför datorn skulle handen växa ihop med musen.

Luxman
Föredrar lugn hemmakväll med vin istället för öl med grabbarna.

SirPeter
Gillar nakenbad och bastubad.

Rikard
Glad kille som klär sig stiligt men inte har handlat kläder sedan 1984.

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Web-Tor skrev:

SirPeter
Gillar nakenbad och bastubad.

Två fel av två möjliga. ;)

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Okey då ändrar jag mig:

SirPeter
Kan namnet på 50 olika ölsorter men bara namnet på 5 huvudstäder.

Ett rätt av två möjliga, jag kan även många huvudstäder. ;)

Medlem sedan jan. 20016 874 inlägg

**jeanette:**En vig web-konsult som skriver hemsidor hellre än bra ;) , gillar att vara ute i naturen, blir lite skrämd om hon får uppmärksamet(till en början, kommer sedan tillbaka efter mera :e ;) )
Har inte riktigt lagt av med "resevdanskan" (en känga till Erik Juhlin ;) ), men jobbar på saken för att kunna göra sig förståd hos dom andra mammorna som är ute å luftar dom små.

Medlem sedan sep. 2003901 inlägg

frankof skrev:

**jeanette:**En vig web-konsult som skriver hemsidor hellre än bra ;) , gillar att vara ute i naturen, blir lite skrämd om hon får uppmärksamet(till en början, kommer sedan tillbaka efter mera :e ;) )
Har inte riktigt lagt av med "resevdanskan" (en känga till Erik Juhlin ;) ), men jobbar på saken för att kunna göra sig förståd hos dom andra mammorna som är ute å luftar dom små.

*asg*
Ganska mitt i prick förutom en sak.....vill inte bli av med reservdanskan :birp

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

SirPeter skrev:

Sirpan, Aalborg är inte en huvudstad. Det är inte Ardbeg, Bowmore, Macallan eller Cardhu heller.

Rikard skrev:

SirPeter skrev:

Sirpan, Aalborg är inte en huvudstad. Det är inte Ardbeg, Bowmore, Macallan eller Cardhu heller.

Inte? :q :o

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Rikard skrev:

SirPeter skrev:

:o

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Web-Tor skrev:

Tydal
Kan allt – har aldrig fel. Ser sig själv som en av Internets stora personligheter.

Medlem sedan mars 20023 561 inlägg

Vem är jag då? :q

Medlem sedan mars 20012 635 inlägg

Josef skrev:

josef är en göteborgare i sina bästa år ;)

Medlem sedan mars 20023 561 inlägg

wooster skrev:

Josef skrev:

josef är en göteborgare i sina bästa år ;)

Hur gammal är man då? :q

Medlem sedan dec. 19998 577 inlägg

Josef skrev:

Hur gammal är man då? :q

Eftersom bara personer under 18 ställer den frågan så får jag väl säga: 17 år för att vara snäll. ;)

273 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
134 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
136 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)