ojsan där ser man ;)
snart är jag med ikapp :e
6000
19 svar · 618 visningar · startad av OveRRidE
Grattis.. ;)
Jag gör inte om den här grejen igen. ;)
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&forumid=102&threadid=71231&highlight=1000+inl�gg
Med tanke på att du inte blev medlem förrän fyra dagar efter mig så är det inte så konstigt att du ligger lite efter. ;)
SirPeter skrev:
Med tanke på att du inte blev medlem förrän fyra dagar efter mig så är det inte så konstigt att du ligger lite efter. ;)
Beror väl på hur man ser det. Jag menar, min TP-kabel sitter iallafall inte fast i ändan på mig som den gör med er andra spammaskiner häromkring. ;)
OveRRidE skrev:
SirPeter skrev:
Beror väl på hur man ser det. Jag menar, min TP-kabel sitter iallafall inte fast i ändan på mig som den gör med er andra spammaskiner häromkring. ;)
haha §e
Grattis...
OveRRidE skrev:
Jag menar, min TP-kabel sitter iallafall inte fast i ändan på mig som den gör med er andra spammaskiner häromkring. ;)
Sitter din TP-kabel fast i andras ändor? :q :OO
Inte i min röv iaf..
Bire skrev:
Inte i min röv iaf..
Nä, det är klart. Där sitter ju den pipeline som går direkt till brännvinsbryggeriet i Falun.
OveRRidE skrev:
Bire skrev:
Inte i min röv iaf..
Nä, det är klart. Där sitter ju den pipeline som går direkt till brännvinsbryggeriet i Falun.
Ja, bla...
OveRRidE skrev:
Frågan är om vi verkligen vill veta hur du kan känna till det där. §jr ;)
va fan.. snart e man ju utanför top20 ;) :OO men men... jag har iaf ett userid som är lägre än dig :p §jr §e
stoffe-2k skrev:
va fan.. snart e man ju utanför top20 ;) :OO men men... jag har iaf ett userid som är lägre än dig :p §jr §e
Äsch.
Detta inlägg är mitt 2000:e! :birp
ojdå.
<<<<< 6061 jämt och bra :e
Tsk... Det är ju inte ens ett primtal :p
Jag hade ingen aning om att det var tvunget att ha primtal i en inläggstråd. :)
Närmaste primtal, så jag vet vad jag skall sikta på nästa gång, kan du ge mig det?