Jag har alltid jätte problem att komma på vad jag ska ge till min flickvän... nu har hon börjat studera så kan man ju tänka sig något till det nya hemmet men jag är extrem fantasilös...
Jadu detta är ett växande problem ;) . Tyvärr är det en svårighet att tipsa om saker då jag ej har träffat din flickvän, kan därför ej veta vad hon är intresserad av.
Men några tips ändå:
-Digitalkamera
-Bärbar dator
-Mobil telefon
-Mössa (årets julklapp)
-Pengar
-Cd-skivor
-Parfym
-Blommor
-Kläder
Men ett tips borde väl att fråga henne vad hon är intresserad av, om du anser att det är svårt :)
Jadu detta är ett växande problem ;) . Tyvärr är det en svårighet att tipsa om saker då jag ej har träffat din flickvän, kan därför ej veta vad hon är intresserad av.
Men några tips ändå:
-Digitalkamera
-Bärbar dator
-Mobil telefon
-Mössa (årets julklapp) -Pengar
-Cd-skivor
-Parfym
-Blommor
-Kläder
Men ett tips borde väl att fråga henne vad hon är intresserad av, om du anser att det är svårt :)
Ge bort det växande problemet, gärna i en rosett, annars ser det groteskt ut. :P
Alltid svårt, det där. Men varför inte fråga vad hon skulle vilja ha? Själv uppskattar jag att bli tillfrågad, jag kan inte inse varför man ska kräva att folk är tankeläsare. Visserligen är det alltid roligt om någon (särskilt "significant others") lägger på minnet att man säger att man önskar att man hade si eller så, men...
I min familj (föräldrar, syskon, äkta hälfter) har vi i år bestämt att pröva ett nytt grepp eftersom de flesta har lite ont om pengar:
Vi ska lägga pengarna huvudsakligen på mat o sånt som ger en trivsam samvaro på julafton, och så trixar vi till småsaks-julklappar - men sen släpper vi loss och slår in tomma paket med *jättelånga* rim som syftar på vad vi SKULLE VILJA ge varandra om vi hade obegränsat med pengar.
Rena lyxen - att kunna "ge" mamma eller storebror eller äkta hälft precis vad som helst som man vet att denna person skulle bli otroligt glad för. Sen får var och en med ledning av rimmet gissa vad det skulle ha varit i paketet. För en gångs skull blir då "det är tanken som räknas" alldeles sant! Ska bli jättekul att testa!
Förlåt, kanske lätt OT men... Det är sent och min sill (eller snarare lax, se annat inlägg) har festat... :r
Casima: Försökt fråga henne vad hon skulle vilja ha.. och hon har gjort det samma till mig. Det tråkiga mellan oss är typ "Det är inget speciellt jag vill ha" eller "Att vara med dig är det viktigast".
Okkido & alla andra försök att vara lite seriös i denna topic :e även om det är i cafét så :e
Ge bort det växande problemet, gärna i en rosett, annars ser det groteskt ut. :P
:bire :e Jag var inte kapabel att förstå det roliga i natt. Nu var det desto roligare §e