Jag är sjuk. :(
Tycka synd om sig själv tråd
81 svar · 2 433 visningar · startad av Johnny Rönnberg · sida 2 av 5
Frågan, av Johnny Rönnberg
Härmed öppnar jag en "tycka synd om sig själv tråd". Själv tycker jag synd om mig själv för att jag har nackspärr. Undrar om en skvätt brännvin hjälper? ;)
Läs frågan i sin helhet →jaha, då slapp jag starta en egen tråd x(
Jobbade lite på egen hand i dag, drämde näven i en plåt, skar upp hö. långfingerknoge ner till ledkapslen, frilade lite ben runt om och skar genom en sena på vägen.
tyvärr hade dom inte plats på "post op" i dag, så jag blev hemskickad med en gipsskena, "kom tillbaka imorgon vid nie", så nu får det bli lite avancerad "enhandssurfning" dock ingen hand på musen ;)
Re: Tycka synd om sig själv tråd
Johnny Rönnberg skrev:
Härmed öppnar jag en "tycka synd om sig själv tråd".
Själv tycker jag synd om mig själv för att jag har nackspärr.
Undrar om en skvätt brännvin hjälper? ;)
frankof skrev:
så nu får det bli lite avancerad "enhandssurfning" dock ingen hand på musen ;)
öööhhhh?????? :P ;)
Ingrid skrev:
Något tips på vad man gör med två onda axlar?
Kanske hjälper med halsduk i vinter? :q
Jag ser lite dåligt också. ;)
använd knäna.... ;)
och sen är det ju inte helt fel med en helg på ett spa eller så..... :birp
Min svindel har inte försvunnit helt trots att det har gått över en vecka nu. Ska till läkaren igen på måndag för att undersöka öronen och bihålorna. Verkar som jag har vätska i mellanörat. Vad det innebär och vem som hällt dit det vet jag dock inte ;)
Johnny Rönnberg skrev:
Hur då?
Någon som bryr sig! :D
Jag har ont i halsen, hosta, tungt att andas och en släng av febersymptom... Det värsta är att det tar emot himlans mycket när jag andas. :(
Ingrid: Tack! :)
Ah, äntligen en vettig tråd. :e
Bor fortfarande i studentlägenhet eftersom det finns lika många lediga lägenheter här som eskimåer i Sahara, inte kommer man nån vart med exjobbet så man kan ta ut en examen efter sex år, har ett jobb man vantrivs satan med men på jobbfronten är det eskimå och Sahara igen, nån respektive har man inte sett röken av på två år och borde gå till tanddoktorn för en helrenovering men det har man faan inte råd med.
Gah. :x
Till råga på allt ska man jobba i morron så brännvin blir det inte förrän i morrnkväll när man väl tagit sig hem från jobbet. :l
Men om ett dygn mår man nog kalas. :birp
Jag är trött.
Jag irriterar (eller GJORDE) mig så...och jag är trött :x
hypatia skrev:
Johnny Rönnberg skrev:
Hur då?
Någon som bryr sig! :D
Jag har ont i halsen, hosta, tungt att andas och en släng av febersymptom... Det värsta är att det tar emot himlans mycket när jag andas. :(
Ingrid: Tack! :)
Blir du lätt andfådd också?
Tar det emot i luftvägarna (i halsen) eller i lungorna när du andas?
Jag är mest nyfiken om det kan vara samma skit som jag har åkt på.
Jag är trött.
Du har mina sympatier Web-Tor även fast sport verkar ha med din situation att göra. ;) Jag tror dock att även här hjälper sprit och då förslagsvis whisky.
Själv så är jag vaken men önskade att jag sov....uhhh...om inte jag skulle behöva köra 14 mil om en stund så tror jag att även i mitt fall så skulle en whisky vara rätt meducin, men den får jag spara till jag kommit in i hallen hos tysken :p
PeW skrev:
Gissa vad? Den förbannade djävla brevbäraren (eller vem det nu är som sköter paket via posten) har sabbat datorn! x(
Jag tycker synd om PeW som inte hajar hur det fungerar, om brevbäraren som oförtjänt fick skulden och om mig själv som jobbat som brevbärare ;) :P Det KAN ju vara så att det är företaget du beställde från som inte kan montera datorer. Eller transportföretaget som levererar till Posten. Eller Postens transportörer. Eller nån klant på paketavdelningen. Det enda brevbäraren ser av datorn är avin som han/hon snällt delar ut till dig!
Dessutom fick jag Fuijan eller nån annan skit förra torsdan och jag mår fortfarande illa :x :x :x
Jag tycker hyfsat synd om mig för att jag har ont i min högra handled. :l
Jag tycker jäkligt synd om mig själv så fyllesjuk som jag är nu när min mamma hälsar på...