Musmattor
57 svar · 1 991 visningar · startad av SPiN · sida 3 av 3
Frågan, av SPiN
Halloj alla glada! Jag är i behov av nya musmattor, och då vill jag självklart ha en wF-musmatta. Jag har tagit kontakt med lite företag och har hittat ett gäng här i Stockholm som kan tänka sig göra musmattorna, priset på dem blir 49:-/st vid en beställning på 100 st musmattor ( Normalstorlek, 19x25 cm - alltså inte en gaming-musmatta :) ). Hur många är i så fall intresserade? Självklart kommer
Läs frågan i sin helhet →Intressant om det nu blir den där tunna :)
Jag vill ha.
Jamen så skicka mail och kom med förslag på motiv! Vi har två förslag hittills, ingen som har fler idéer? :)
Återigen, e-postadressen spin@webforum.nu är det som gäller. Ange namn samt adress så att jag har någonstans att skicka grejjerna. :)
Inte för att jag vill märka ord men jag antar att du menar December...
*går och lägger sig* :r
Först när jag ser vilket motiv det blir så vet jag om jag vill ha några mattor. Måste man anmäla sitt intresse innan man vet hur de skall se ut så blir det lite fel tyvärr.
Status: wF-musmattor?
m_soderlund, vad menar du?
SirPeter, självklart... Lördagen var inte min starkaste dag. Vi gör så här:
Motiv ska vara inne senast nu på fredag, 5:e december. Röstningen ska vara slut på söndag, 7:e december. Beställningar kan sedan göras till onsdagen den 10:e december.
Hur mycket kommer dom kosta? :q
Piiip: scrolla upp lite i tråden så ser du vad SPiN har skrivit. :)
Oj.. kollade igenom tråden lite snabbt och missade det.. :r
Märkesmusmatta? Kinkig man var här då §jr
>> SPiN: hur går det på wF-musmattafronten? ;)
Hoppas att det var tydligare. :D
m_soderlund skrev:
>> SPiN: hur går det på wF-musmattafronten? ;)
Hoppas att det var tydligare. :D
SPiN skrev:
Motiv ska vara inne senast nu på fredag, 5:e december. Röstningen ska vara slut på söndag, 7:e december. Beställningar kan sedan göras till onsdagen den 10:e december.
Tackar, Brantis. :)
Nu är röstningen klar, OveRRidE's förslag var det vinnande. I morgon kväll kommer jag att skicka iväg beställningen, så snabba er med att anmäla ni som inte har gjort det! Ett e-mail skickas till spin@webforum.nu innehållandes namn, adress samt postadress - så att jag vet var jag ska skicka mattorna.
Priset ligger förnärvarande på 79:90 SEK per matta + frakt, vi har inte kommit över gränsen 50 personer än.
Okkido skrev:
Musmattor låter som en god idé då jag sitter med en 10kr från IKEA, rund, ful, tjock äckligt och dålig.
Själv sitter jag med själva IKEA katalogen som musmatta :birp