Hur mkt bluff detta än må vara så är det väldigt intressant!
Att resa i tiden
30 svar · 1 247 visningar · startad av fiddler · sida 2 av 2
Frågan, av fiddler
År 2000 dök det upp en kille som påstod sig vara från 2036. Han hette John Titor och kom med "insiktsfulla" inlägg på olika diskussionsfora. 2001 åkte han tillbaka tills in tid och har inte hörts av sen dess...:OO <http://www.johntitor.com/> Det roliga är att han diskuteras på ett otal ställen på nätet t ex: <http://www.timetravelforum.tk/> :e
Läs frågan i sin helhet →JAreMANNEN skrev:
Hur mkt bluff detta än må vara så är det väldigt intressant!
...och väldigt skickligt gjort.
tydal skrev:
Åh, jag tycker sånt här är fascinerande att läsa. Den här biten var ju intressant:
"Does China have a manned space program between 2001 and 2036?
"I believe they are pretty close to putting a man in orbit. It shouldn't surprise you if they do that soon."
Det var ju inte så länge sen det var på nyheterna att Kina skickat upp en människa i rymden för första gången. Jag vet inte hur pass allmänt känt det var för två år sen?
Det har varit känt i många år att Kina har haft som mål att skicka upp en människa. Med tanke på att de skickade upp Shenzhou 1 i november 1999 så var det inte så svårt att lista ut att en människa stod på tur. Speciellt när Kina sa det själva.
Om han istället hade kommit med ett exakt datum för två år sen hade det var lite mer intressant.
Jag har kanske glömt att berätta det men jag kommer också från framtiden. Jag kommer från år 2045 och är i er tidsålder för att hämta en Dell Dimension 4600.
Tidigare har jag varit här och hämtat både en ABC 80 och en VIC 20.
Det är en superhemligt militäroperation. Är det något ni undrar över är det bara att fråga.
Web-Tor skrev:
Det är en superhemligt militäroperation. Är det något ni undrar över är det bara att fråga.
............,,,,--------------------llllllllllllllllllllllllllll................ :q
.......... ;)
> Med tanke på att de skickade upp Shenzhou 1 i november
> 1999 så var det inte så svårt att lista ut att en människa
> stod på tur. Speciellt när Kina sa det själva.
Se där ja, då var det inget konstigt med det.
Precis, det var väl inget konstigt med det? :)
PeW skrev:
Men å andra sidan kommer ju mänskligheten gå under 2012 då planeten till fullo befolkats av andra varelser, så han måste vara en alien. :i
Det gäller väl bara om alla religioner eller trosuppfattningar har samma tidräkning kan jag tro.
Det skiljer ju faktiskt flera hundra år mellan de olika.
Jag läste någonstans att för muslimerna är det någonstans på 1400-talet, och jag har för mig att Kina är ännu längre tillbaka i sin tidräkning. (Fast det stämmer nog inte, med tanke på hur långt de kommit i sin teknikutveckling... De borde väl nästan ligga före oss? )
65. The civil war in the United States will start in 2004. I would describe it as having a Waco type event every month that steadily gets worse. The conflict will consume everyone in the US by 2012 and end in 2015 with a very short WWIII.
Hände inget förra månaden. Vi får se om det händer nåt de kommande elva.
Bire skrev:
2007 är vi alla döda..
Förutom jag då, förråder alla andra till Skynet så jag får leva ;)
His Divine Shadow skrev:
Bire skrev:
2007 är vi alla döda..
Förutom jag då, förråder alla andra till Skynet så jag får leva ;)
Du vet om att några av oss överlever och kommer söka upp dig och överlämna dig till några ukrainare väl?
*har just sett "The Italian Job"* :)