Ett nytt headset till datorn eftersom den jag har nu har gått av på 3 ställen... ;) :OO
Vad önskar ni er för julklappar?
51 svar · 1 734 visningar · startad av m_soderlund · sida 3 av 3
Frågan, av m_soderlund
Nu när det snart bara är en månad kvar till julafton, så måste jag fråga er: vad önskar ni er i julklapp i år? Min julklappslista ser ut ungefär så här: \- Sagan om ringen Extended version (DVD!) \- Sagan in de två tornen Extended version (DVD!) \- kläder :e
Läs frågan i sin helhet →Piiip skrev:
Ett nytt headset till datorn eftersom den jag har nu har gått av på 3 ställen... ;) :OO
Blir lätt så när man har mycket att tänka med och hjärnan sväller ;)
Ett trumset skulle inte sitta helt fel, fast det är lite ont om plats. :l
Annars lockar alltid dom här två läckerheterna(även om den andra inte finns att köpa förrens i januari). :)
http://www.cyberphoto.se/fuji/s7000.php
http://www.cyberphoto.se/sony/828.php
Jag önskar mig en clowndräkt, en ponny och en låda med gummihandskar...
Nej nej... nu ångrar jag mig :p Jag önskar mig en wF-tröja :)
Bire skrev:
Jag önskar mig en trivsam sill med, men det lär man väl se i stjärnorna efter...
Ett helt paket med utsökt goda sillar i förskott till Bire :birp 
Nej jag ångrar mig igen. Jag vill ha en uppblåsbar Mika3l :i §e
bassebhu skrev:
Nej jag ångrar mig igen. Jag vill ha en uppblåsbar Mika3l :i §e
Det är bara att du vänder dig till någon av mina återförsäljare(t.ex Börjes sexshop i Ö-vik eller Kungliga sexhallen i Stockholm C).
oelbal skrev:
Jag önskar mig en clowndräkt, en ponny och en låda med gummihandskar...
Vad har en ponny med saken att göra? Ska du inte önska dig en kofot också? ;) :bire
Själv önksar jag mig skivstång, lite böcker om .NET, någon bok om Sveriges statsskick, Sveriges rikes lag och snabbare uppkoppling (kör 512 kbps nu.. tele2.. suck..) :)
en ny mobiltelefon med sms-snabbskrivning (suck), pengar, tusen skivor, minneskort till kameran och... eh... worldpeace.
Sannah skrev:
worldpeace.
Okej, fixar du det då? :e
Själv önskar jag mig ingenting, det skulle isåfall vara en spamfri brevlåda, men det är väl för mycket begärt. :e