när man blir uppringd av en kund som glatt vill bjuda en på långweekend i Österrike, all expenses paid - kan leva med att jag inte får ersättning för restid.. :e
Bra start på dagen..
11 svar · 398 visningar · startad av SugarDaddy
hoppas att du inte blir anklagad för mutaffärer bara ;)
SugarDaddy »
Var jobbar du? Systemet?
Sånna kunder har inte vi... :(
Bire skrev:
Inte vi heller... vi blir inte ens bjuden till den närmaste återförsäljaren för att bekanta oss med varandra, ynka 2 mil :(
Klös skrev:
Bire skrev:
Inte vi heller... vi blir inte ens bjuden till den närmaste återförsäljaren för att bekanta oss med varandra, ynka 2 mil :(
Det blir vi, men ingen av oss åker! :moose
SugarDaddy »
Var jobbar du? Systemet?
:birp
- Men det tillhör ju inte direkt vardagen att få såna här erbjudanden så det gäller ju att passa på när tillfälle ges.
- Mental note, ska börja bli mer kräsen med val av kunder :i :e
En av mina kunder sa att han skulle bjuda på en köpenhamsresa om jag gjorde ett bra jobb, jag fick aldrig åka :e
Okkido skrev:
En av mina kunder sa att han skulle bjuda på en köpenhamsresa om jag gjorde ett bra jobb, jag fick aldrig åka :e
... med andra ord tyckte han inte att du gjorde ett bra jobb? :e
Re: Bra start på dagen..
SugarDaddy skrev:
när man blir uppringd av en kund som glatt vill bjuda en på långweekend i Österrike, all expenses paid - kan leva med att jag inte får ersättning för restid.. :e
Lite snålt att inte betala för restiden, tycker du inte det? ;)
Grattis....eller vad man nu skall säga. Det är väl en bonus eller löneförmån kan jag tro. :)