Ah, coolt! Gratulationer! :bire
Som vunnit en Palm Zire 71 på M3 :)
http://m3.idg.se/ArticlePages/200305/05/20030505163030_BIO738/20030505163030_BIO738.dbp.asp
Congrats! :e
20 svar · 487 visningar · startad av Rodan
Som vunnit en Palm Zire 71 på M3 :)
http://m3.idg.se/ArticlePages/200305/05/20030505163030_BIO738/20030505163030_BIO738.dbp.asp
Congrats! :e
Ah, coolt! Gratulationer! :bire
Bah! ;)
"För böveln ;) " Grüttis Dubbel-L :e
Grattis! :bire :D
Jag vill ha en handdator
Jag har alltid önskat mig en handdator. En handdator skulle vara väldigt användbar för mig då jag inte vill gå runt med en klumpig kalender, en stor pocketbok och en game boy color (som jag ändå inte använder så mycket :OO). En handdator skulle kunna ersätta allt det där!
Och vad hände i tisdags? Jo... det kom en avi från Posten. Jag antog att det var mina beställda CD-skivor från CDON som hade kommit. Men så var visst inte fallet. Hela paketet var stor som två bärbara datorer staplade på varandra. Jag öppnade "det stora brevet" och hittade en massa saker där i. Jag visste först inte vad det var, men när jag tog upp en lapp där det stod "Grattis! Här kommer produkterna som du vann i M3's tävling med Palm. Mycket nöje!" så förstod jag direkt. Jag tog genast upp det som finns kvar i paketet, och vad är det jag upptäcker? Jo, en handdator och två SD-kort (ett med spel och ett expansionskort 32 Mb).
Och gissa om jag blev överlycklig! :D :D :D :D :D
Det roliga var att jag till och med hade glömt att jag deltog i en tävling. Så när jag fick paketet så var det som en överraskning. Dessutom var tävlingen aktuell under juni-juli, så det förvånar mig inte att jag hade glömt bort tävlingen :OO
Här är bevis: Titta under Tidigare vinnare från 6/03
Så det jag vill säga till er är att det alltid finns en chans. Så tveka inte att delta i diverse tävlingar! Ni kan vinna finfina priser och bli helt överraskade! :D
Äh... Rodan beskrev inte händelseförloppet :p men det gjorde jag i den här tråden :p :p
Ber moderatorn stänga tråden ;)
Vi förstår nog att du vill skryta extra mycket nu när du har fått din handdator genom att starta en ny tråd.. Vem skulle inte göra det? :)
PersianBulldog skrev:
Vi förstår nog att du vill skryta extra mycket nu när du har fått din handdator genom att starta en ny tråd.. Vem skulle inte göra det? :)
Jag visste faktiskt inte att den förra tråden fanns :r
Aja, lite skryt skadar väl inte :e §jr :r :p ;) :r
Hursomhelst, grattis! :) Funkar den bra?
PersianBulldog skrev:
Hursomhelst, grattis! :) Funkar den bra?
Tack! Den funkar väldigt bra. Jag använder den varje dag :p Bl.a. till att läsa nyheter (mest aftonbladet), läsa dagens recept, kollar dagens TV-tablå (och tre dagar framåt), läser e-böcker, spelar spel, tar fotografier (om jag inte har min "riktiga" kamera med mig), antecknar lite diverse saker, skriver till händelser i almanackan (läxor etc.), lyssnar på MP3
Men oj, vad mycket det flög ur mig :p :r
Så många fördelar, men inte en enda nackdel? Nejdå... här finns det ändå några nackdelar. Den första nackdelen som (jag tycker) är mest irriterande är att man inte kan se när batteriet är fulladdat. Jag fattar inte varför Palm valde att utesluta denna funktion. En och en annan lysdiod/lampa skulle väl inte vara så svårt? För att kolla om batteriet är fulladdat får man dra upp den från "cradle"-n och kolla på batteriikonen.
Den andra nackdelen är att Palm Zire 71 fortfarande har en "fast panel" (det lilla utrymmet som man skriver på). Det skulle vara väldigt bra om den kunde försvinna ibland så att det blir lättare att läsa e-böcker.
Men annars är jag väldigt nöjd med Zire 71 :)
Du glömde nämna skärmen. Den är ju kanonbra på Zire 71!
Dryden skrev:
Du glömde nämna skärmen. Den är ju kanonbra på Zire 71!
Det förstås! Otroligt bra färger. Man kan också ställa om ljusstyrkan. Smidigt att synkronisera med datorn osv...
Finns en massa bra saker med denna lilla pryl ;)
Slog ihop trådarna
/Bendro