Läs en bok!
Jag sitter för tillfället på min praoplats biblioteket och jag är uttråkat för det är tydligen en sån där dag då dom inte har några kunder .... Någon som kan hjälpa mig med att komma på något att göra ?
27 svar · 628 visningar · startad av puhbjörn
Jag sitter för tillfället på min praoplats biblioteket och jag är uttråkat för det är tydligen en sån där dag då dom inte har några kunder .... Någon som kan hjälpa mig med att komma på något att göra ?
Läs en bok!
sätt dig och läs :)
måste finnas många bra böcker på ett bibliotek
r/ bire han före den snabba rackarn
De har tydligen datorer :e ;) ...dagen är räddad :bire
Böcker har jag redan lånat två stycken, men dom är hemma. tips kanske?
Låna fler.... Gör det du gör nu, surfa!
Mc Fetto skrev:
Låna fler.... Gör det du gör nu, surfa!
Tips på bok, sida vad som helst ? Ahh slutar om 35 min.
Fråga om du får gå på rast så kanske du kan göra nåt skoj...eller sluta tidigare.
Lofberg skrev:
Fråga om du får gå på rast så kanske du kan göra nåt skoj...eller sluta tidigare.
Har redan haft 2 timmars rast idag.
Skriv mitt arbete
Plugga till min tenta
Gå och kissa till mig.
Surfa på nätet kan bli himla tråkigt efter ett tag (jag vet).
Räkna pennor
puhbjörn skrev:
Lofberg skrev:
Lite mer skadar väl inte :o ;)
Tälj en träfigur!
Lofberg skrev:
puhbjörn skrev:
Lofberg skrev:
Jag behövde inte be om att få sluta tidigt ... det var så lite folk så hon tyckte att jag kunde gå hem, så det gjorde jag ... Men så fort jag kom ut ur dörren så märkte jag att någon jävel hade snott min cykel x(
puhbjörn skrev:
Lofberg skrev:
puhbjörn skrev:
Lofberg skrev:
Jag behövde inte be om att få sluta tidigt ... det var så lite folk så hon tyckte att jag kunde gå hem, så det gjorde jag ... Men så fort jag kom ut ur dörren så märkte jag att någon jävel hade snott min cykel x(
Vaaa...du skämtar :o :q ...herrejävlar, ska vi spöa den jävlen som snott puhbjörns cykel? x( §jr :o :l
Lofberg skrev:
puhbjörn skrev:
Lofberg skrev:
puhbjörn skrev:
Lofberg skrev:
Vaaa...du skämtar :o :q ...herrejävlar, ska vi spöa den jävlen som snott puhbjörns cykel? x( §jr :o :l
Nä jag skämtar inte ... Men jag får väl se det från den ljusa sidan jag fick motion i alla fall (mamma var nere och handlade )
I Hovmantorp? Det måste ha varit i metropolen Lessebo!
Lasp skrev:
I Hovmantorp? Det måste ha varit i metropolen Lessebo!
Ja i Hovmantorp , tredje gången också.