Hmm, ska till skolan snart...i shorts (blir det nog) :e
Brrrr, kallt..
32 svar · 673 visningar · startad av Rodan · sida 2 av 2
Frågan, av Rodan
Varför har det blivit kallt ? måste de va så... ush... x( Får väl stänga in mig och bara sitta och surfa på wF :)
Läs frågan i sin helhet →Bire skrev:
Den är torr på 2h inne i garaget vilket innebär absolut ingenting negativt alls för plåten, tvärtom. ;)
Problemet är bara att varm luft håller mer fukt. När du kyler ner luften vid en biltur, då kommer fukten i luften att kondenseras, oavsett hur torr bilen än var när den stod i garaget.
vaknade
tittade ut
tittade på schemat
somnade om
UlfT skrev:
Bire skrev:
Den är torr på 2h inne i garaget vilket innebär absolut ingenting negativt alls för plåten, tvärtom. ;)
Problemet är bara att varm luft håller mer fukt. När du kyler ner luften vid en biltur, då kommer fukten i luften att kondenseras, oavsett hur torr bilen än var när den stod i garaget.
Ja..? Men den är varm.. & torr! ;)
Brie Hur känns det att ha postat 14000 inlägg här på wF?
14001... ;)
R) Skrev ca 2500 som "Skywalker" med, men dom snodde kjelle när jag böt tillbaks.. Så det känns väl skit rent ut sagt..
Själv då? :e
R2) Brie är ost.. Bire är ond..
Hmm ja man har ju varit inactiv i nästan 10 månade skulle jag tror så jag är nöjd med min inlägg.. :)
Det är bara att sätta på Datorn, TV', DVD'n och inte stänga av desssa förräns det blir varmt igen... :D Ända lösningen... ;)
blä, fortfarande kallt ute... nu säger en som bor i Södermalm att det snöar.. ush snön är nära...
obelix skrev:
Förstår inte varför folk är så klena och klagar på lite svalka :OO :moose
Själv så sover jag med öppet fönster, även nu när det är svalare ute. :e
Ja men så är du inte riktigt normal heller :moose
Piiip skrev:
cyprys skrev:
-6 grader nu....
wow.. verkligen jätte kalt... :OO :P
Hmm, menar du "jätte kalt", "jätte kallt", "jättekalt" eller "jättekallt"? ;) §jr
Inget illa menat, men ett ord som både är särskrivet och felstavat kan man inte missa §jr
Peeer skrev:
Piiip skrev:
cyprys skrev:
-6 grader nu....
wow.. verkligen jätte kalt... :OO :P
Hmm, menar du "jätte kalt", "jätte kallt", "jättekalt" eller "jättekallt"? ;) §jr
Inget illa menat, men ett ord som både är särskrivet och felstavat kan man inte missa §jr
:r :OO