Om du har som ambition att komma in på Hyper Island när det blir aktuellt kan det nog vara till fördel att försöka få ut så mycket som möjligt av din prao.
Om du har som ambition att komma in på Hyper Island när det blir aktuellt kan det nog vara till fördel att försöka få ut så mycket som möjligt av din prao.
Kom precis tillbaka nu efter att ha skrivit ut en koruktur(?). :)
Basse: Det är knappar och annat göjs som är annorlunda. :p
Själv har jag jobbat på Rusta i Södertälje, bläää!!! jag har så ont i fötterna, Hårt golv + 10000 varv runt affären = SKIT ONT I FÖTTERNA, tog helt fel..
Själv har jag jobbat på Rusta i Södertälje, bläää!!! jag har så ont i fötterna, Hårt golv + 10000 varv runt affären = SKIT ONT I FÖTTERNA, tog helt fel..
Gammalt djungelordspråk: "Är huvudet dumt får kroppen lida".
Är det inte meningen att man skall lära sig nåt på PRAO? :q
Uppenbarligen inte.. Det är lill-semester för skolslynglar.
Phu!, knappast..
Men stackarn... Usch för att jobba där på heltid.. Hårda golv är ju bland det styggaste man tänka sig.
Wakey wakey.. Livet kommer att bita sönder dina ömtåliga små fötter, bara att inse att du är ämnad att inte arbeta.
Men stackarn... Usch för att jobba där på heltid.. Hårda golv är ju bland det styggaste man tänka sig.
Wakey wakey.. Livet kommer att bita sönder dina ömtåliga små fötter, bara att inse att du är ämnad att inte arbeta.
jo men problemet är att dom har extra hårda golv :P de sa dom idag... jo just de, jag jobbar mer än vad dom gör där :) idag började dom första kl 6 och slutade 12, jag började 10 och slutade 18 ... :( ajaj idag räddade jag minst 100 liv :)
1 livet: en man med diabetes som behövde socker akut :)
99 andra liv va att det började brinna smått i några ljusslingor som hade varit ihop rullade, två sånna. som en kund hade testat... aja det började rycka och sen brann de :(, men som tur är så springer jag runt över allt såjag såg de innan hela rusta brann ner... :) tur att dom inte låt vid lampskärmana.. 3 meter åt ett annat håll.. nu låg ljuslingorna vid några plast grejer som smälte sen... aja minst 500-1000 kr gick åt där
261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e