webForumDet fria alternativet

JFK och Ken

Småprat

4 svar · 327 visningar · startad av Sannah

Medlem sedan dec. 20002 147 inlägg
Frågan#1

Nu har jag fixat bildbevis för min konspirationsteori om Barbies pojkvän och den mördade presidenten JFK. Ni kan inte förneka likheten mellan dem om man trycker ihop kens huvud! Ni KAN inte!

Frågan är väl hur man ska tolka det här.

Medlem sedan dec. 20003 563 inlägg

Barbie sköt JFK? :i

Medlem sedan nov. 20014 054 inlägg

cyprys skrev:

Barbie sköt JFK? :i

Hummm.... :q

Min teori
Jag trodde det var ett gäng polaker... :D som blivit anlitade av ett antal högt uppstående män som vill ha bort JFK eftersom han inte ville gå in i Vietnam...

Kort efter, vart en båt attackerad utanför Vietnams kust som påstogs blivit attackerad av Vietnam, vilket visade sig inte vara en attack från vietnam!

Så att hela vietnam kriget byggde på en falsk händelse.. som säkert samma personer legat bakom som vid JFK-mordet.

Ett mycket skumt mord, folk dog som hade med det fallet att göra, dvs eventuella vitten osv.

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg

Håret? :OO

Medlem sedan mars 20023 686 inlägg

Fredde Mannen skrev:

Kort efter, vart en båt attackerad utanför Vietnams kust som påstogs blivit attackerad av Vietnam, vilket visade sig inte vara en attack från vietnam!

Ungefär när Sovjet hävdade att Finland hade beskjutit Sovjet med artellerield över på den sovjetiska sidan. Och pga. det så fick Sovjet ett skäl till att attackera Finland.

Och långt senare visade det sig att det bara hade varit en lögn för att få attackera Finland ;)

380 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
130 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
246 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
131 ms — ändringar (db)