Det är på tok för mycket för att det ska bli roligt.
Hacker-Man hehe
54 svar · 1 424 visningar · startad av magnusfernstrom · sida 2 av 3
Frågan, av magnusfernstrom
Tros säkert att det är många som tycker jag är efter nu. Men jag jag körde en "favorit i repris" en kväll och gick in på hacker-mans sida. Måste bara lägga ut länken för dom som inte har sett den <http://w1.855.telia.com/u85529666/hackerman/> Sååå bra... Mvh Magnus Fernström
Läs frågan i sin helhet →den är skitrolig!!
Ärligt talat.....
Finns många roligare sidor, t.o.m apelsin.nu
Sen har vi ju Newgrounds, tycker jag rockar, och roligt.roligt är väl sådär.
Risk för att den länken inte funkar heller.
Sen, personligen så tycker jag att t.ex Aftonbladets hemsida är roligare än den där sidan.
m_soderlund skrev:
Sidan är bara för mycket. Den som gjort den sidan måste vara gediget elak och inte ha så mycket bakom pannbenet. Varför gör man nåt sånt där, det är inte ens kul! Usch, fy och blä!
:q varför så upprörd?
BulletBoyCrime skrev:
Ärligt talat.....
Finns många roligare sidor, t.o.m apelsin.nu
Sen har vi ju Newgrounds, tycker jag rockar, och roligt.roligt är väl sådär.
Risk för att den länken inte funkar heller.
Sen, personligen så tycker jag att t.ex Aftonbladets hemsida är roligare än den där sidan.
Apelsin.nu var ju föga imponerande! Newgrounds var aningen roligare och den sista funkar ej!
stickdeath var en märklig sida!
Hacker-Man är ju inte direkt ny.
magnusfernstrom skrev:
m_soderlund skrev:
Sidan är bara för mycket. Den som gjort den sidan måste vara gediget elak och inte ha så mycket bakom pannbenet. Varför gör man nåt sånt där, det är inte ens kul! Usch, fy och blä!
För att hela sidan är en otroligt korkad idé som är urdum & riktigt dåligt genomtänkt. Usch!
m_soderlund skrev:
För att hela sidan är en otroligt korkad idé som är urdum & riktigt dåligt genomtänkt. Usch!
Tror inte hans mål var att få en snygg och genomtänkt sida!:OO
Okkido skrev:
Hacker-Man är ju inte direkt ny.
Läs:
magnusfernstrom skrev:
Tros säkert att det är många som tycker jag är efter nu. Men jag jag körde en "favorit i repris" en kväll och gick in på hacker-mans sida. Måste bara lägga ut länken för dom som inte har sett den
m_soderlund skrev:
magnusfernstrom skrev:
m_soderlund skrev:
Få se om jag uppfattar det hela rätt:
m_soderlund blir upprörd över att magnusfernstrom tycker att en sida är rolig.
Det låter väldigt osunt att bli upprörd över något sådant, måste jag säga.
Att bli upprörd av någons dåliga humor ser jag som relativ naturligt...
Hur många som helst upprörs ju av min humor & det har jag bara skoj åt! ;)
dectgap: jag blir upprörd över sidan, inte över magnusfernström, även om Bire har rätt. :)
Helt enkelt förstår jag inte hur sidan ska vara rolig.
Den är ful och smaklös, (det är meningen, jag vet) intelligensbefriad och skulle vara åklagbar i vissa länder.
Sen blir jag upprörd över att folk tycker att det här är roligt.
Sidan är lika rolig som resultatet att kladda på ett papper med en märkpenna i en timme eller två.
BulletBoyCrime skrev:
Sidan är lika rolig som resultatet att kladda på ett papper med en märkpenna i en timme eller två.
Exakt ;) Det kanske ne del tycker är kul!
Äh, vad tusan. Lägg av nu.. :l
Tycker man att två timmars kludd är roligt så är man bara inte så intelligent.....
Kan ni inte bara låta magnus tycka att sidan är rolig utan att han ska höra kommentarer om att han är dum i huvudet?
Jag tycker inte att sidan är speciellt rolig, men jag ser inte någon anledning att idiotförklara magnus bara för det.
Tänk över vad som är mest patetiskt:
magnusfernstrom som tycker att en sida är rolig eller BulletBoyCrime som tycker att magnus är dum i huvudet för att han tycker att en sida är rolig.
detgap skrev:
Kan ni inte bara låta magnus tycka att sidan är rolig utan att han ska höra kommentarer om att han är dum i huvudet?
Jag tycker inte att sidan är speciellt rolig, men jag ser inte någon anledning att idiotförklara magnus bara för det.
magnusfernstrom som tycker att en sida är rolig eller BulletBoyCrime som tycker att magnus är dum i huvudet för att han tycker att en sida är rolig.
Tack det behövdes!
BulletBoyCrime skrev:
Tycker man att två timmars kludd är roligt så är man bara inte så intelligent.....
Mitt syfte med denna tråd var att dela med mig för mig en "favorit i repris", den verkar dock inte haft någon större succe. Ni som inte tycker den är rolig kan jag förstå och att ni sedan skriver det kan jag också acceptera. Men när en medlem kommer med påhopp mot mig om att jag är dum tycker jag det spårat ut lite. Även om du var halvt ironisk är jag inte den smartaste människan på jorden. Och jag kan ta illa upp då människor skämtar om hurdan min intelligens är. Anser du att jag gjort dig något, mer än att ha i dina ögon dålig humor?
Till er som tycker denna tråd var en dålig ide: Anmäl den då!
Om den är så hemsk att den på något sett kan skada forumets rykte (Det verkar ju som så eftersom alla bara klagar över den) så accepterar jag att den stängs. Men ge mig då ett jäkligt bra skäl till varför den är opassande.
Mvh Magnus Fernström
dectgap skrev:
Tja, eftersom två timmars kludd ligger på tvååringsnivå och vi kommit överens av att sidan och det ovanstående är av samma humorslag så tycker jag nog att det första är mest patetiskt.
Även om det inte var meningen att idiotförklara magnus så blir en mänska som skrattar åt kludd automatiskt idiotförklarad i samhället.
magnusfernstrom skrev:
Men när en medlem kommer med påhopp mot mig om att jag är dum tycker jag det spårat ut lite.
Jag försökte inte göra ett påhopp emot dig, bara konstatera fakta.
Det ÄR inte intelligent att skratta åt kludd.
Så är det bara.