inte jag.
Your score: 419 keys per minute ~ 83 words per minute
Language/mode: classic-se
Marcus E och jag kom väl upp i runt 500 keys / min innan vi la av förra gången. Det går att förbättra sitt resultat ganska mycket om man sitter ett tag (det är samma ord hela tiden).
Your score: 476 keys per minute ~ 95 words per minute
Ranking: Very fast.
Comparison: 5% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 95% have a lower or equal result.
ok... jo det är sant, man kan förbättra sig väldigt mkt.. men det måste finnas en gräns för hur snabbt var och en kan skriva...
jag tror min gräns ligger runt 700, ska försöka komma upp dit
Your score: 142 keys per minute ~ 28 words per minute
Ranking: Not bad!
Comparison: 89% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 11% have a lower or equal result.
Mitt senaste rekord (2003-09-19) är 486 och jag lär inte slå det på ett bra tag. För tillfället på 20:e plats på Swedish words - all time best. För det mesta stannar jag dock på 450 p.g.a. stavfel.
Efter ett par gånger blir jag så trött i fingrarna att jag inte orkar spela mer. :l
vanhalen: Synd att du inte registrerade dig. Ingen kommer tro dig annars, i alla fall inte jag.
När jag såg ett av mina barnbarn i Norge tyckte jag att han hade sex fingrar, Wow sa pappan 20% bättre programmerare?
Så antalet fingrar är nästan lika viktigt som det man har i huvudet!