webForumDet fria alternativet

testikel.

Småprat

33 svar · 3 001 visningar · startad av ERR0R · sida 2 av 2

Frågan, av ERR0R

Är det nån här som har vart med om att ens ena testikel har svällt upp som en golfboll?

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan sep. 20028 900 inlägg

magnusfeldth skrev:

Öh, varför är det inga kvinnfolk och diskuterar i denna tråden?

Brist på testiklar kanske ;)

Medlem sedan dec. 19997 740 inlägg

magnusfeldth skrev:

Jaha, där har man ytterligare en anledning att inte åka till falun.

Jag åkte förbi Falun 1972 med TÅG :OO

Medlem sedan nov. 20011 551 inlägg

en klasskompis till mig på mellanstadiet, sexan tror jag vi gick i, sprang i skogen på ett läger vi hade. Ett tramp på en gren lyfte upp en annan gren i perfekt höjd, den träffade precis på rätt ställe med en st krossad testikel som följd...........

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

hopparn skrev:

en klasskompis till mig på mellanstadiet, sexan tror jag vi gick i, sprang i skogen på ett läger vi hade. Ett tramp på en gren lyfte upp en annan gren i perfekt höjd, den träffade precis på rätt ställe med en st krossad testikel som följd...........

*Skriker högt* OOOOOHH! :o

Medlem sedan juni 20015 009 inlägg

ihhhh mår illa av att bara läsa tråden :x

Medlem sedan maj 20002 993 inlägg

hopparn skrev:

Oh fy fan ! :x

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

ERROR, stackare, kommer dem fungera som vanligt igen?

Medlem sedan dec. 2000596 inlägg

Ja... vad jag vet så kommer allt bli som vanligt igen...

Dom har nu sytt fast testiklarna så att dom inte kan vrida sej.
hmmpf...

Mår illa när jag tänker på det...

Medlem sedan aug. 20022 087 inlägg

hopparn skrev:

:x

Medlem sedan nov. 20017 144 inlägg

Min pappa har gjort det två gånger till följd av en blå pung, stor som en handbloll.
1. Innebandyrapp
2. (varnar känsliga) Stod och borrade med en pelarborrmaskin iklädd pjamas, som oturligt nog snodde in sig i shucken. Varpå hans kollega fick manuellt vrida tillbaka pung och shuck.

Medlem sedan aug. 20022 087 inlägg

Jesper T skrev:

2. (varnar känsliga) Stod och borrade med en pelarborrmaskin iklädd pjamas, som oturligt nog snodde in sig i shucken. Varpå hans kollega fick manuellt vrida tillbaka pung och shuck.

Fyfan! :o :x

Men varför stod han och borrade i pyjamas? :OO

Medlem sedan nov. 20017 144 inlägg

Biltokig, kunde inte låta bli att göra något han fått på hjärnan.
Brandman...sover på jobbet.

Medlem sedan maj 20001 215 inlägg

Argh, fy fan vilken hemsk tråd. Sympatiosmärta är bara förnamnet. Händerna vill instingtift skydda skrevet. ;)

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

Jesper T skrev:

Min pappa har gjort det två gånger till följd av en blå pung, stor som en handbloll.
1. Innebandyrapp

För det första: Visar han upp den, eller hur fasen vet du "blå pung, stor som en handboll."?
För det andra: Jag tror Gud försöker säga till din pappa att han inte ska skaffa fler barn...

266 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
131 ms — ändringar (db)