magnusfeldth skrev:
Öh, varför är det inga kvinnfolk och diskuterar i denna tråden?
Brist på testiklar kanske ;)
33 svar · 3 001 visningar · startad av ERR0R · sida 2 av 2
Är det nån här som har vart med om att ens ena testikel har svällt upp som en golfboll?
Läs frågan i sin helhet →magnusfeldth skrev:
Öh, varför är det inga kvinnfolk och diskuterar i denna tråden?
Brist på testiklar kanske ;)
magnusfeldth skrev:
Jaha, där har man ytterligare en anledning att inte åka till falun.
Jag åkte förbi Falun 1972 med TÅG :OO
en klasskompis till mig på mellanstadiet, sexan tror jag vi gick i, sprang i skogen på ett läger vi hade. Ett tramp på en gren lyfte upp en annan gren i perfekt höjd, den träffade precis på rätt ställe med en st krossad testikel som följd...........
hopparn skrev:
en klasskompis till mig på mellanstadiet, sexan tror jag vi gick i, sprang i skogen på ett läger vi hade. Ett tramp på en gren lyfte upp en annan gren i perfekt höjd, den träffade precis på rätt ställe med en st krossad testikel som följd...........
*Skriker högt* OOOOOHH! :o
ihhhh mår illa av att bara läsa tråden :x
hopparn skrev:
Oh fy fan ! :x
ERROR, stackare, kommer dem fungera som vanligt igen?
Ja... vad jag vet så kommer allt bli som vanligt igen...
Dom har nu sytt fast testiklarna så att dom inte kan vrida sej.
hmmpf...
Mår illa när jag tänker på det...
hopparn skrev:
:x
Min pappa har gjort det två gånger till följd av en blå pung, stor som en handbloll.
1. Innebandyrapp
2. (varnar känsliga) Stod och borrade med en pelarborrmaskin iklädd pjamas, som oturligt nog snodde in sig i shucken. Varpå hans kollega fick manuellt vrida tillbaka pung och shuck.
Jesper T skrev:
2. (varnar känsliga) Stod och borrade med en pelarborrmaskin iklädd pjamas, som oturligt nog snodde in sig i shucken. Varpå hans kollega fick manuellt vrida tillbaka pung och shuck.
Fyfan! :o :x
Men varför stod han och borrade i pyjamas? :OO
Biltokig, kunde inte låta bli att göra något han fått på hjärnan.
Brandman...sover på jobbet.
Argh, fy fan vilken hemsk tråd. Sympatiosmärta är bara förnamnet. Händerna vill instingtift skydda skrevet. ;)
Jesper T skrev:
Min pappa har gjort det två gånger till följd av en blå pung, stor som en handbloll.
1. Innebandyrapp
För det första: Visar han upp den, eller hur fasen vet du "blå pung, stor som en handboll."?
För det andra: Jag tror Gud försöker säga till din pappa att han inte ska skaffa fler barn...