Uhh inga trevliga bilder :o
Redigerat med anledning av webForums regler tillägg B.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Del Pero alternativt forumledare@webforum.nu.
Del Pero
Forumledare, webForum
17 svar · 676 visningar · startad av Bire
Redigerat med anledning av webForums regler tillägg B.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Del Pero alternativt forumledare@webforum.nu.
Del Pero
Forumledare, webForum
Uhh inga trevliga bilder :o
Men! Alltid är man försen! Bire -> PM ;)
sebbz skrev:
Dah, jag hann inte se ju :(.
:P §e :f :stud :P
Kolla runt lite på Bires egna forum, motorforum, så lär du nog hitta bilderna till slut. :)
Jobbar på det :).
Najs. :l
Det där måste gjort ont :x .
AJ!
Gillar sådana här trådar! :bire
:o :x
hittar det banne mig inte!
Vart, vart ,vart ligger det på forumet? :D
Oops sorry hitta de nu :D Hehe trevligt!
Snacka om att sticka "snoken" på fel plats §e
skulle väl ha svarat på motorforum, men det känns så ensamt :r
frankof skrev:
skulle väl ha svarat på motorforum, men det känns så ensamt :r
Nej då, jag lovar att svara dig där.. :)
Något liknande hände på Vanadisplan i Stockholm häromdagen.
Två unga damer skulle kliva in i en bil när en av dem skrek till; "Det ligger en orm under bilen!!" Folk strömmade till och försökte med pinnar skrämma iväg ormen. Efter en stund kröp ormen upp i bilens motorutrymme där den med upphöjt lugn parkerade. En i närheten boende gentleman hämtade en hink vatten, öppnade motorhuven och tömde vattnet över reptilen som blev irriterad och väste hotfullt. Den närstädes boende hämtade en reptilbok och konstaterade att det rörde sig om en mycket giftig sydamerikansk orm. Någon ringde polisen som kom till skräckens plats, undersökte situationen, konstaterade att det var en orm samt att de inte sysslade med ormar, slog igen motorhuven och begav sig därifrån. Någon ringde till Skansens terrarium som sände en expert utrustad med diverse ormjaktsutrustning. Han öppnade försiktigt motorhuven och sken upp. Han tog varligt upp ormen och informerade om att det var en harmlös snok, men att den nog inte gillade att bada i iskallt vatten.
Källa: Radio Stockholm.
. :x :x :x (stackars orm :o)