B Blårand Medlem sedan jan. 2003 2 356 inlägg Frågan 30 sep. 2003 20:36 #1 En känd svensk om sina ekonomiska problem:
Journalisten: "Hur ska du lösa den ekonomiska krisen?"
Kändisen: "- Det är inte lätt, men jag försöker alltid göra rätt för mig. Jag gör det bara lite senare än andra..."
Ganska så fyndigt svarat. :) :)
S sebbz Medlem sedan juli 2000 297 inlägg Hahah.. Tänk om alla skulle göra så? ;)
Dryden Medlem sedan aug. 2002 18 625 inlägg B Blårand Medlem sedan jan. 2003 2 356 inlägg Dryden
De flesta hade nog trott att det rört sig om en politiker, och inte en sångare. ;)
Dryden Medlem sedan aug. 2002 18 625 inlägg Sorry om jag avslöjade allt. Jag bara kände för att röja hans identitet. Jag menar, det var ju så svårt att hitta artikeln. ;)
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Stackars Tommy, det är en av de trevligaste människor jag jobbat med i musiksvängen!
B Blårand Medlem sedan jan. 2003 2 356 inlägg
Dryden skrev:
Sorry om jag avslöjade allt. Jag bara kände för att röja hans identitet. Jag menar, det var ju så svårt att hitta artikeln. ;)
Lugnt! Tyckte dock slutkommentaren var fyndigt och att kommentaren i sig skulle vara i cetrum, i istället för personen som gjorde uttalandet. :)