Så fort jag får ett nyhetsbrev (CDON, discshop, musikbörsen o.s.v) så måste jag inhandla någonting. Igår fick jag av CDON och jag köpte direkt fem CD-skivor för dryga 650:-, får jag brev av Discshop så måste vanligtvis köpa för några hundra där också.
Men när jag får nyhetsbrev av Musikbörsen (säljer musikprylar), då blir det dyrt för plånkan, hittade ett digitalt trumset för c.a 15.000:- som jag är riktigt sugen på. Inte för att jag spelar så mycket trummor, men det skulle vara perfekt för min hemastudio.
Alltså, skulle alla vara som mig så skulle Sverige gå bra ekonomiskt, här sitter man inte på kulorn inte. ;)
Så fort jag får ett nyhetsbrev (CDON, discshop, musikbörsen o.s.v) så måste jag inhandla någonting. Igår fick jag av CDON och jag köpte direkt fem CD-skivor för dryga 650:-, får jag brev av Discshop så måste vanligtvis köpa för några hundra där också.
Men när jag får nyhetsbrev av Musikbörsen (säljer musikprylar), då blir det dyrt för plånkan, hittade ett digitalt trumset för c.a 15.000:- som jag är riktigt sugen på. Inte för att jag spelar så mycket trummor, men det skulle vara perfekt för min hemastudio.
Alltså, skulle alla vara som mig så skulle Sverige gå bra ekonomiskt, här sitter man inte på kulorn inte. ;)
Usch.....
...är du en såndär....konsument? ;)
Ja för min del tror Vide är lite åt hållet shopoholic. :e
liksom jag ibland
Tack!!! Komplemanger mottages alltid med en höjd öl :birp
spango skrev:
Den är *unik* och *signerad* och *numrerad* och *den enda i sitt slag*! Pryder varje hem var den än ställs, särskilt i papperskorgen ;)
Hmm... det slank förbi mitt spamfilter, alltså kommer jag inte köpa något. :e
oelbal skrev:
Vide, låt mig gissa, du röstar blått? ;)
Måste man rösta blått för att konsumera? Nä, jag har aldrig röstat blått. Däremot har jag köpt blått, jag har fått blodad tand för konsumtion, och som alla vet har jag blått blod i mina gälar. ;)