Brukar inte sådana dagar kallas måndagar :q
Förhoppningsvis så kan det bara bli bättre nu, om du inte är en ivrig anhängare till Murphys law...
*hoppas det blir bättre*
17 svar · 594 visningar · startad av SugarDaddy
Vissa dagar...
- Inleder med att försova mig och nästan komma försent till kundmöte.
- Mötet som bara skulle vara en formalitet för att bestämma projektstart osv - om bara de ansvariga jag har haft kontakt med informerat övriga i ledningsgruppen, slutresultat - försening med minst en månad/om det ens blir något.
- Försovningen orsakade en mindre väl vald parkeringsplats - naturligtvis en p-bot á 700 kronor..
- En dator heldöd, inget, absolut inget händer när man slår på den, antagligen moderkortet.
- Morgondagens seminarium som vi skulle gå på var igår, synka m Outlook lite bättre kanske..
Hm, och jag är bara halvvägs genom arbetsdagen - vågar inte tänka på vad som kan/säkert kommer att hända i eftermiddag.. :OO :x
Brukar inte sådana dagar kallas måndagar :q
Förhoppningsvis så kan det bara bli bättre nu, om du inte är en ivrig anhängare till Murphys law...
*hoppas det blir bättre*
Är det måndag nu :q Detta får vi nog fråga @nders om :o
Det får absolut inte vara måndag! :o
..och det måste absolut vara fredag imorgon, jag står inte ut en dag till i ensamhet. :l :f
Usch då!!
Japp, det är en dålig dag i dag, nämligen löningsdag (jodå det är ju kul men...) vilket innebär att varenda människa som bor i Jämtland-Härjedalsområdet ska åka in till stan och handla. Vem tror ni får sitta i kassan och lyssna på allas gnäll om:
-långa köer...
-det stod att falukorven kostade 27:40, men du tog 27:50...
-jag har köpt kvisttomater, men du tog betalt för vanliga tomater (lätt att se skillnad när folk plockar av kvistarna) osv...
Hoppas att din morgondag blir bättre SugarDaddy och att folket snart har handlat upp lönen.
marja skrev:
Usch då!!
LOL...har de aldrig hört talas om avrundning?
colione skrev:
marja skrev:
LOL...har de aldrig hört talas om avrundning?
Den bilden jag har fått av vissa riktiga kundexemplar är att de kan kuta tre varv genom butiken bara för att bevisa att den där förbannade falukorven kostade 27:40. Okej om jag hade köpt en miljon falukorvar och således fått betala 100kkr mer, då hade jag möjligtvis lyft på ena ögonbrynet men en enda jäkla korv och 10 öre kan väl knappast spela någon roll? "Passar det inte så dra!" tycker jag passar utmärkt i sådana tillfällen. :o §jr ;)
Re: sk*tdag..
SugarDaddy skrev:
- En dator heldöd, inget, absolut inget händer när man slår på den, antagligen moderkortet.
Jag gissar på att den är sönder för att du slår på den.
Förmodligen har du slagit på den tills den dog....
Din Mördare!
:OO :moose
Re: Re: sk*tdag..
sneeze skrev:
SugarDaddy skrev:
Jag gissar på att den är sönder för att du slår på den.
Förmodligen har du slagit på den tills den dog....
Din Mördare!:OO :moose
Attans också. Nu har sneeze hunnit före och snott min kommentar. x( :e :e :e
Fredag idag?
Re: Re: Re: sk*tdag..
bewern skrev:
Ja. Jag hade förväntat mig den kommentaren långt tidigare. Är ni
trötta idag eller. wF'are?
:birp
Jag gissar på att den är sönder för att du slår på den. Förmodligen har du slagit på den tills den dog....
Din Mördare!
:e :e
- Oskyldig, den somnade in i stillhet & mina upplivningsförsök fungerade inte. :moose
- För övrigt, klockan är så gott som fem & jag betraktar arbetsdagen som avklarad, överstökad & lagd till handlingarna - och förvånatsvärt nog har eftermiddagen förflutit utan vidare intermezzon! :birp
Re: Re: Re: Re: sk*tdag..
sneeze skrev:
bewern skrev:
Ja. Jag hade förväntat mig den kommentaren långt tidigare. Är ni
trötta idag eller. wF'are?:birp
Får väl skylla på att jag varit ute och shoppat idag. :r
SugarDaddy skrev:
Jag gissar på att den är sönder för att du slår på den. Förmodligen har du slagit på den tills den dog....
Din Mördare!:e :e
- Oskyldig, den somnade in i stillhet & mina upplivningsförsök fungerade inte. :moose
- För övrigt, klockan är så gott som fem & jag betraktar arbetsdagen som avklarad, överstökad & lagd till handlingarna - och förvånatsvärt nog har eftermiddagen förflutit utan vidare intermezzon! :birp
- Hävdar inte alla brottslingar att dom är oskyldiga :q
- Har du stämplat ut än? Åkt hem än? Inte brännt vid middagen än? Tro för all del inte att den här dan är över än. TV:n kan börja brinna under favvo-programmet. Sängen rasa ihop när du går och lägger dig. :p
Det måste vara fredag idag för jag är ledig imorron :i
Qimen skrev:
Vilken slutledningsförmåga! :i Du jobbar alltså alla söndagar t.ex.... §e :e
Qimen skrev:
Hmmm.. Du hävdar att det är fredag eftersom att du är ledig imorgon...
Det måste innebära att det är lördag imorgon vilket borde ge mig
fett med pengar eftersom att jag jobbar imorgon... hmmmm