Har du gjort det medvetet så ja...:OO
Tror ni de blir sura?
11 svar · 456 visningar · startad av Lofberg
Vilka och på vad?
Meddelandet (som blev meddelanden) innehöll en helt seriös text (som jag fick dela in i 2) men det var absolut inte med avsikt jag gjorde flera. Så här var det. Jag höll mig 10-15 bokstäver från max i texten och skulle skicka det, men då kom det ett ERROR-meddelande :o så jag försökte gång på gång med förkortade versioner men samma meddelande. Sen när jag kom ut i forumet såg jag att tråden faktiskt hade bildats, fast innehållet var lika med 0. På den vägen är det ;)
Kan du inte radera dina trådar igen då? Eller be någon moderator plocka bort dem..
Peeer skrev:
Kan du inte radera dina trådar igen då? Eller be någon moderator plocka bort dem..
Jag orkar inte fråga någon mod. de bör ju fatta själva, tycker man :o :q :l :e
Hehehe :e Håll dig till wF nu :P
Orka är man lite trött på att höra. Speciellt i CS-communityn.
Verkar som att folk i 10-15 års åldern inte orkar med någonting. En sjukdom? Nej, skärp er!
Lofberg skrev:
Peeer skrev:
Jag orkar inte fråga någon mod. de bör ju fatta själva, tycker man :o :q :l :e
Hej!
Råkade bli lite fel när jag försökte posta en tråd nyss, vill du vara vänlig och radera trådarna innan alltför många undrar vad jag håller på med.
Mvh Löfberg
Ok då :) får väl göra det, när jag spelat färdigt Alfapet :p
Hehe, om ni vill läsa hetsig debatt: http://se.gamereactor.net/board/thread.asp?BoardID=64&ThreadID=3030
Haha.. underhållande ;)
Undrar varför dom hetsar upp sig när dom ändå har inget att dölja.. eller? :p
Ne.. det luktar för mycket cs över den där sidan