[OT]Sannah, oj, jäkligt cool idé för hemsidan, ett stökigt skrivbord känner vi alla igen oss i. ;)[/OT]
Hemsidor som inte funkar!!!!
28 svar · 1 000 visningar · startad av jeanette · sida 2 av 2
Frågan, av jeanette
Satt och surfade runt lite på WF, som ny medlem är man ju lite nyfiken av sig. Tycker det är synd att det inte uppdateras på hemsidorna??? Vad jag menar, går det inte att rensa bland medlemmar som visar att det finns en hemsida, och det blir 404 typ. Gäller väl främst bland dom gammla medlemmarna. Ett litet tips bara.
Läs frågan i sin helhet →Välkommen till webForum Jeanette. Det är mig du kommer till när du vill ha det sådär lite extra mysigt ;)
/R Att jag nu läste att du är mammaledig förändrar dock mitt inläggs innebörd, varav detta tillägg :D :r
smidigt bassebhu smidigt :e :birp
bassebhu skrev:
Välkommen till webForum Jeanette. Det är mig du kommer till när du vill ha det sådär lite extra mysigt ;)
/R Att jag nu läste att du är mammaledig förändrar dock mitt inläggs innebörd, varav detta tillägg :D :r
hrm.....tusen tack för ditt välkomnande bassebhu.... ;)
man lär sig att ta allt med en nypa salt och en massa tålamod så blir det bra till sist. :OO
Sånt som basse säger kan du ta med en hel näve salt om du vill :P :e
Förstod det mikul :e ....
Nej nu ska jag packa, till thailand imorgon.....
har fortfarande inte fått ett riktigt svar på tråden men det får jag ta om 3 v.
Ha det allesammans :moose :birp
mikul skrev:
Sånt som basse säger kan du ta med en hel näve salt om du vill :P :e
Det där var väl elakt §jr
har fortfarande inte fått ett riktigt svar på tråden men det får jag ta om 3 v.
De ansvariga utvecklarna på webForum läser inte alla inlägg.
Om du har tips eller förslag på hur webForum ser ut eller fungerar så skicka in dom till dev@webforum.nu.