Vad ska @nders med rester av sin storebror till?
Hörde just på radion att dom i sydamerika hittat rester av ett marsvin som var cirka 700 kg (ja du läste rätt). Akta er så @nders ropar på sin storebror. §e
15 svar · 639 visningar · startad av bewern
Hörde just på radion att dom i sydamerika hittat rester av ett marsvin som var cirka 700 kg (ja du läste rätt). Akta er så @nders ropar på sin storebror. §e
Del Pero skrev:
Det kanske finns något marsvin som överlevde, vem vet :q :P
Varför skulle @nders vilja träffa sin f.d. fiende? :q §e
Men helvete, ett svin som väger 0,7t, hur har den egentligen levt utan att ha blivit upptäckt förut undrar jag?
Tänk att möta en sådan i en mörk gränd en natt endast upplyst av en trasig gatlykta. :o
Vide skrev:
Men helvete, ett svin som väger 0,7t, hur har den egentligen levt utan att ha blivit upptäckt förut undrar jag?
Det kanske är rester av @dam. Man blir inte upptäckt om man är ensam §e
Vide skrev:
Tänk att möta en sådan i en mörk gränd en natt endast upplyst av en trasig gatlykta. :o
Hur ljust blir det av en trasig gatlykta.. :q
Nicrosoft skrev:
Hur ljust blir det av en trasig gatlykta.. :q
Exakt! :e
[R]Fast vem har sagt att själv lampan är trasig. ;)
Theon skrev:
Vide skrev:
Det kanske är rester av @dam. Man blir inte upptäckt om man är ensam §e
..eller Ev@. :OO
Jag har hört att marsvin skall smaka ungefär som en barnhöna, kan det stämma? I sånna fall har ju någon middag för några dagar framöver.
För övrigt tycker jag att just ordet marsvin är ett lite konstigt namn på ett så litet djur.
Jämför med mardröm, markatta, mars, mark o.s.v detta tyder nog på att djuret i sig är väldans elakt, och borde således slaktas innan det är elakt mot oss elaka människor.
Marsvin är ju bara bukfylla.. Smakar illa, men mättar ok!
Marsvin är ju bara bukfylla.. Smakar illa, men mättar ok!
Jag tror du kommer ihåg regeln fel, så här ska den vara:
Ät en bäver om du vill bli mätt, mars-vin som dricks till ett mar-svin ger en bakfylla.
:birp Flum :bire
http://www.qimen.net/wf/sill.php :o :birp