Nanananaaa :p
Expressen.se skrev:
Resultat
Svår bakfylla
Du har över 6 bakfyllesymptom. Därmed tillhör du just nu den ynkligaste skaran - den med svårast bakfylla.
:moose
15 svar · 443 visningar · startad av Bire
Expressen.se skrev:
Resultat
Svår bakfylla
Du har över 6 bakfyllesymptom. Därmed tillhör du just nu den ynkligaste skaran - den med svårast bakfylla.
:moose
Nanananaaa :p
Den artikeln i fredags kom klockrent - just när man var på väg till studentpartaj i Borås...
Kan säga att den snabbt revs ur och tejpades upp på väggen i sovsalen. :e
Amatör! Jag är besviken på dig Bire, all min respekt för dig och resten av er Norrläningar är borta :p
Jag gjorde ju ingen ärlig test utan svarade ja på allt! :e
Jo, sääääkert ;) ;) ;) ;) ;) :moose :birp
..och var är länken nånstans? :q
m_soderlund: nästan längst ner i högerspalten på Expressen.se. :)
För min del säger jag bara: kom med något nytt! Jag bli mycket sällan bakis. Men har ju sina knep. ;)
För m_sonderlunds del: stackare. :e ;)
Dryden skrev:
För m_sonderlunds del: stackare. :e ;)
Ont i huvet och allt? Nej tack ett tag till. ;)
Nästa gång jag är i hufvudstaden så ska jag ta med dig på en runda. Och jag vet ju nästan vart du bor så... §jr ;)
Bakis? Jag?
Bakfylla? Vad är det :q
Jag har väl festat om ordentligt i mina dar, men jag har lyckats bli bakis en enda gång i mitt liv. Men då var man å andra sidan riktigt "drängfull" kvällen innan. :r
Dryden skrev:
Nästa gång jag är i hufvudstaden så ska jag ta med dig på en runda. Och jag vet ju nästan vart du bor så... §jr ;)
I hufvudstaden blir man inte bakis. Sista stället stängs ju straxt innan bolaget öppnar, så bakis? Vad är det :q :birp
bewern skrev:
Dryden skrev:
I hufvudstaden blir man inte bakis. Sista stället stängs ju straxt innan bolaget öppnar, så bakis? Vad är det :q :birp
Jag kommer! :birp
jag är på Dryden, vi drar med oss m_soderlund ut en sväng ;)