Grattis! :bire
Bassebhu mfl
34 svar · 1 814 visningar · startad av Theon · sida 2 av 2
Frågan, av Theon
Grattis!
Läs frågan i sin helhet →Gratulerar!
grattis =)
Grattis! :)
Tack
Tack alla :e Verkligen.
Nu gäller det att utnyttja och göra alla saker som jag inte fick igår §e
Detta ska jag givetvis fira genom att gå ut på skolgården och skrika "kolon-basse", följt av ett "kolon-e", samt "leve webForum", för att slutligen gorma "vad glor du på bingokärring?". Sedan kanske jag bör ta kontakt med någon av mina släktingar som (säkerligen) frenetiskt försöker nå mig på min söndriga mobil §jr
Tack kära vänner :f ...och skål §jr :e
Abooo! Grattis! :)
* Quid kryper in i bassebhus navel
Födelsedag?
Grattis! :bire
Grattis Basse! *inkasserar en folköl ;)*
Grattis bassebhu! :birp
tack tack :)
matte: det är nog jag som inkasserar en folköl i så fall ;) maila om vår lilla dejt. jag ska på beethovens 9:a på konserthuset på fredag kväll :) vi måste hinna middaga innan dess...?
kanske fler i sthlm som hänger på en kebab med gandalf och mig på fredag? :e §jr eller kanske inte.
bassebhu skrev:
kanske fler i sthlm som hänger på en kebab med gandalf och mig på fredag?
Hoppas bara att ni anvjuter Stockholms absolut bästa och största kebabportioner hos Folkets Kebab på Folkungagatan :birp
Jag vill faktiskt testa den. Har som sagt bara gått förbi där x antal gånger. Men trollkarlen verkar vilja luncha i stället för middaga och vissa går ju i skolan ;)
Men jag provar på folkets kebab en annan dag. Ligger ju inte allt för långt från södra latin så :e
Theon skrev:
Hoppas bara att ni anvjuter Stockholms absolut bästa och största kebabportioner hos Folkets Kebab på Folkungagatan :birp
Ohh, där har vi en kebab-bar som heter duga, riktigt goda och mättande portioner där. :D