Får säkert mycket vatten på sin kvarn när dom granskar Lennart Nilssons nya bilder som finns hos https://www.aftonbladet.Se idag.
Nu kommer gränsen att gå när dansbandet spelar introt till "Du är den ende" Eller "Ta mig bortom vägen"!
Men kom ihåg. Vi som är här har haft tur och är unika!
jag kan iofs förstå abortmotståndarna och varför de tycker som de tycker, de har ju oftast en ganska stark livstro, men jag tycker verkligen de har fel (för att inte nämna de som mördar abortläkare, de är verkligen idioter som jag inte förstår)
Att du på något sätt kan få midsommarfirarna till en religiös sekt är ju visserligen konstigt, men ännu konstigare är att du tror att jul är det också. Det är väl ändå en högtid? ;) :moose
Att du på något sätt kan få midsommarfirarna till en religiös sekt är ju visserligen konstigt, men ännu konstigare är att du tror att jul är det också. Det är väl ändå en högtid? ;) :moose
Jag är abortmotståndare till viss del.
Den del jag är motståndare till är de som använder abort istället för preventivmedel.
Finns bättre ställen att lägga dom sjukhusresurserna på.
I Sverige gjordes det 128 aborter per vardag förra året enligt socialstyrelsen.
Även om det inte tar lång tid så tar det tid.
255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849