B benken Medlem sedan feb. 2003 250 inlägg Frågan 10 sep. 2003 19:20 #1 Var kan man köpa sånna mjuka "spännis" t-shirts som är typ tajta??
Kitti Medlem sedan apr. 2002 1 899 inlägg Re: mjuka t-shirts
benken skrev:
Var kan man köpa sånna mjuka "spännis" t-shirts som är typ tajta??
Det finns väl lite här o där. :) Men riktigt "tajta" t-shirts (som håller formen) finns på exempelvis Budo & Fitness.
Annars hittar du det t ex på Jack & Jones m.fl... skulle jag tro.
Eller så kan du ju bara köpa en eller två storlekar mindre... §e
B benken Medlem sedan feb. 2003 250 inlägg Glömde skriva att jag vill ha en röd, finns knappast på jakob och jonas..
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg Finns inga röda kläder på Jack & Jones?
G Gandalf Medlem sedan sep. 2001 2 186 inlägg Eller så drar du och köper en jävligt skön XL t-shirt och skiter i att se ut som en... hrmm
V Viking Medlem sedan maj 2000 3 652 inlägg Gandalf använder för övrigt tighta tröjor rätt så frekvent .... :p
S SimonG Medlem sedan maj 2000 444 inlägg Ett annat tips e ju att kolla på barnavdelningarna.
Mr. N. Medlem sedan sep. 2002 5 506 inlägg
SimonG skrev:
Ett annat tips e ju att kolla på barnavdelningarna.
Polarn! Och Pyret! Otrrroooligt på! :e
S SimonG Medlem sedan maj 2000 444 inlägg Mr. N. >> Expressen fredag!
Molarin Medlem sedan jan. 2003 236 inlägg Kappahl funkar faktiskt. Finns röda tror jag...
hopparn Medlem sedan nov. 2001 1 551 inlägg Adidas höstkollektion har ett par sådana tror jag bestämt...
mikul Medlem sedan aug. 2001 3 824 inlägg Eller så klöper du en vanlig vit tshirt sen krymper du den i tvätten tilsammans med massa röda kläder :e
B benken Medlem sedan feb. 2003 250 inlägg Aja, struntar i och köpa en röd, har en föresten, men weeeeeeeeee va gytt det är med riktigt mjuka och åtsittande t-shirts, så ser man jättestark ut....
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg
benken skrev:
Aja, struntar i och köpa en röd, har en föresten, men weeeeeeeeee va gytt det är med riktigt mjuka och åtsittande t-shirts, så ser man jättestark ut....
The power of the spännis! :i
M marja Medlem sedan mars 2003 580 inlägg H&M, billiga och bra, typ 79:90:-/st. Finns inte röd på herravdelningen, kolla in damernas. :)
Kul att någon kille förstår att det ska vara tajta, fina t-shirts och inget tält med reklamloggor. :)
B bewern Medlem sedan juni 2002 3 097 inlägg
benken skrev:
Aja, struntar i och köpa en röd, har en föresten, men weeeeeeeeee va gytt det är med riktigt mjuka och åtsittande t-shirts, så ser man jättestark ut....
Vaddå? Vill ni verkligen skryta med prippsmuskeln? ;)
oelbal Medlem sedan jan. 2001 4 973 inlägg
Kul att någon kille förstår att det ska vara tajta, fina t-shirts och inget tält med reklamloggor.
"Någon kille förstår"? Man ser ju inget annat än spännbögar med tajta t-shirtar vart man än går. ;)
B benken Medlem sedan feb. 2003 250 inlägg Vadå bögar? Du menar stenhårda asgrymma ööö nåt.