LeonL skrev:
Tänka för mycket?)
Hmm.. Okej. Vi gör så här... om jag tar den första delen av dekrypteringen så kan du ta handklappet och omstarten av dator. Rättvist? :)
§e
45 svar · 2 011 visningar · startad av Anders34 · sida 2 av 3
Jag har hittat ännu en Nodaddy sida. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ Varför finns det så många? :q :q :l :i Redigerat med anledning av webForums regler tillägg B. Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Bendro alternativt <forumledare@web
Läs frågan i sin helhet →LeonL skrev:
Tänka för mycket?)
Hmm.. Okej. Vi gör så här... om jag tar den första delen av dekrypteringen så kan du ta handklappet och omstarten av dator. Rättvist? :)
§e
PeW skrev:
LeonL skrev:
Tänka för mycket?)
Jo, det är väl någonstans där hans intelligensnivå ligger. ;) §e
Pfuuuu, jag som trodde jag var webForums hatobjekt No.1 §jr §e :moose :l
Det är du. Utom på fredagar. ;)
PeW skrev:
Jag tror att Anders34 har lagt in ett hemligt meddelande i sina inlägg. Om man på rätt tidpunkt, plockar ut rätt bokstäver och gör xor mot den 3:e redigeringen samt klappar händerna 4 ggr, kommer texten "I love you Annika" framträda baklänges när man startar om datorn.
Undrar vad som händer om man klappar händerna baklänges fem gånger samtidigt som man stänger av skärmen.
hypatia skrev:
Undrar vad som händer om man klappar händerna baklänges fem gånger samtidigt som man stänger av skärmen.
Förmodligen utbrister då Theons kajor "We love Annika" :e
Fredag +4 that is ;)
Fredag +3 måste det väl vara? Annars är det fredag +1 på "fredag" och det blir väl inget bra... Då är man ju inte ledig förrän på typ söndag eller nåt... :e
:stefan: kan inte räkna :p
Blev detta en Fredagstråd helt plötsligt?
Då tror jag att jag skriver några rader till Anders34 istället för så här fungerar väl inte forumet?
Hon ljög för polisen
Har ni läst på Aftonbladets hemsida? Hockeyspelarna från tyskland har fått åka hem eftersom kvinnan hade ljugit för polisen.
Känns igen på något sätt..... :x :x
Ojdå!
Va? :q
Re: Hon ljög för polisen
Anders34 skrev:
Har ni läst på Aftonbladets hemsida? Hockeyspelarna från tyskland har fått åka hem eftersom kvinnan hade ljugit för polisen.
Känns igen på något sätt..... :x :x
Efter att ha läst igenom artikeln på aftonbladet.se så tycker jag inte att det framgick att hon har ljugit.
aftonbladet.se skrev:
åklagaren bedömer att bevisningen inte räcker till åtal.
Att inte ha tillräckligt starka bevis och att ljuga är inte samma sak...
Sanningen finns i betraktarens ögon
Vill man tro att kvinnan är upphov till allt ont, är det tydligen enkelt att finna argument §e
Re: Hon ljög för polisen
Anders34 skrev:
Har du läst aftonbladets hemsida? en man har mördat en kvinna! :l