webForumDet fria alternativet

Givande samtal med @nders, del 2...

Småprat

29 svar · 1 105 visningar · startad av aleborg · sida 2 av 2

Frågan, av aleborg

Snabeln har haft en kul??? kväll... :e snabelanders säger: Är du vaken, din gamla bäver? Aleborg säger: japp :) snabelanders säger: vajert! snabelanders säger: I kväll har jag fått öl! snabelanders säger: \+köpt snabelanders säger: \+druckit Aleborg säger: o du e packad :e snabelanders säger: nej, det kan jag inte minnas Aleborg säger: :

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan juni 200010 432 inlägg

Kram? Någon? :f

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

bassebhu skrev:

Då kan jag tala om för dig att Tre kronor spöade ryssland med 1-0 idag och svenska fotbollslandslaget förnedrade San Marino med 5-0, så slipper du göra bort dig om någon frågar tänkte jag.

Inte för att jag bryr mig speciellt mycket men jag kan garantera dig att ingen, och då menar jag verkligen ingen, skulle få för sig att fråga mig om såna saker. :e

Ok SirPeter. Vilken höjd försökte Kristiansson ta idag utan att lyckas? :p

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

PeW skrev:

Ok SirPeter. Vilken höjd försökte Kristiansson ta idag utan att lyckas? :p

Där ser ni allihopa. Nu bevisar till och med PeW mitt förra inlägg eftersom han inte räknas in bland de som kan klassas som att vara någon, alltså är han ingen. ;)

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Jag blir ledsen och besviken på alla som försöker göra sig roliga på min bekostnad! När det dessutom går så långt som att folk fabricerar långa konversationer, då har man trampat i det blå skåpet! :l

SirPeter: Ok... inte gör det mig nåt :bire

Medlem sedan sep. 20012 186 inlägg

bassebhu skrev:

Gandalf skrev:

Snablen har vaknat, dagen efter "en" öl är enligt honom inte hans bästa dag att sova på (han var inne på MSN innan mig) :O

Vad du inte vet är att snabeln har en sån fruktansvärt läskig uptime så du skulle se ettor och nollor om du bara visste. Snabelns msn är igång så gott som 25 timmar om dygnet.

Men det är hans egna ord om att han inte kan sova "dagen efter" :o

Medlem sedan aug. 20013 824 inlägg

:stefan: skrev:

*lol*

Jag brukar få liknande fast via sms från stoffe-2k när han är ute och luktar på ölen... :birp

Jag hoppas ni förstår att jag naturligtvis inte skickar likadana när jag är ute och tar "en" öl. :OO

Brukar få från sånna sms och pm och allt vad det är från Palle, när han varit på ställen där det bjuds på öl och sprit :e

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

@nders skrev:

Jag blir ledsen och besviken på alla som försöker göra sig roliga på min bekostnad! När det dessutom går så långt som att folk fabricerar långa konversationer, då har man trampat i det blå skåpet! :l

Oh my god!
He's alive! :o

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

Så länge det inte är det röda skåpet så är det ok för mig @ndersponken :f §jr

dessutom så är det inga _försök_ till att göra sig roliga. vi ÄR roliga :e

279 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
147 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
145 ms — ändringar (db)