Tack för tipset. Skall testa.
Jag har precis sagt upp ett abonemang pga höjt årspris (annan tidning) Dom har nog lite problem numera!!
Tidning, Tidning, Gratis Tidning
20 svar · 642 visningar · startad av Rodan
tack!
Lasp skrev:
Jag har precis sagt upp ett abonemang pga höjt årspris (annan tidning) Dom har nog lite problem numera!!
Menar du att de får problem enbart för att du har sagt upp din prenumeration? :)
Nej Jag menar Tidningar i allmänhet och dagstidningar i synnerhet pga Metro och nätet förstås.
Ledsen att orsakade syftningsfel.
tack tack :D
Synd att man redan betalar för DN då... :(
Jag fixade precis prenumeration.
Se upp så dom inte fortsätter skicka tidningar efter en månad, för att sedan skicka en fet räkning till er! :o
LeonL skrev:
Se upp så dom inte fortsätter skicka tidningar efter en månad, för att sedan skicka en fet räkning till er! :o
Jo, men dom har ju skyldighet att skriva de då...
Hmm hur är det med denna grejen, för jag vill verkligen inte ha DN efter att månaden är slut. Är de skyldiga eller inte?
Rodan: vilket enormt bra tips! :bire för Rodan!
IDG gjorde en sådan miss, man behöver _inte_ betala den räkningen...
btw. någon som fått sin tidning än?
Jag fick min idag :)
Den var inte så tjock som jag kommer ihåg den?
Är det en särskild lantsortsdel? :P
Jag fick mitt första exemplar idag.
Jag måste sätta upp en lapp där det står lägg tidningen utanför dörren :P , tidiningsutdelaren väckte hela byggnaden imorse, runt 3-4 på morgonen
Jag måste sätta upp en lapp där det står lägg tidningen utanför dörren , tidiningsutdelaren väckte hela byggnaden imorse, runt 3-4 på morgonen
Här var det samma problem - nästan.
Klockan tre vaknade hela familjen av att tidningsbudet förökte få in en lapp med texten "Ingen tidning idag bla bla bla" genom brevinkastet.
Om det lät så mycket av ett enda A4:a bävar jag för morgondagens tidning. :o