... nu har man blivit förkyld också. *suck* Halsen gör ont, huvudet värker och kroppen fryser... och för att inte tala om hostan och "snuvigheten"!!! :l
Usch o fy! :(
Nån annan här på wF som befinner sig i samma situation? :q
17 svar · 491 visningar · startad av Kitti
... nu har man blivit förkyld också. *suck* Halsen gör ont, huvudet värker och kroppen fryser... och för att inte tala om hostan och "snuvigheten"!!! :l
Usch o fy! :(
Nån annan här på wF som befinner sig i samma situation? :q
Något är nog på gång här i samband med att hösten är på ingång. Det är helt enkelt bara till att dra igång en bra film och slå sig ner i soffan med en varm kopp kaffe/te. Om det nu inte vore det att man satt på jobbet och har sju mil hem... :OO
Blev precis av med min, och det va på tiden...
Måste ju kunna jobba också ;)
Welcome to the club, Kitti! :bire :l
Jag är inte så snuvig eller hostig.
Däremot har jag fått feber, vilket slår ut mig totalt.
Det räcker att temperaturen höjs en halv grad för att jag ska skaka.
Det har med låg normaltemperatur har jag fått förklarat för mig.
r/ felstavning
Själv har jag äntligen blivit av med min vanliga sommar-allergi-snuva som brukar vara mellan juni/juli-augusti.. skönt.
krya på er alla!
min förkylningsperiod har precis gått över...
Endast snuvigheten sitter kvar.
Men USCH vad jobbigt det är med förkylningar, man tänker inte på hur bra man mår när man är frisk..
Lagom till man börjar jobba igen blir man alldeles igentäppt... :l
Som tur är har man klarat sig från det änsålänge. :)
Krya på er.
Bara för att man började jobba lite nu så börjar man bli sjuk igen :( Tyck synd om mig! :e
mikul skrev:
Bara för att man började jobba lite nu så börjar man bli sjuk igen :( Tyck synd om mig! :e
:OO :moose
Ett tips som jag av egen erfarenhet kan ge; drick massvis med juice! :D
Kitti, ska jag komma upp och göra dig sällskap? :)
Min flickvän är sjuk just nu och det är såå synd om henne, för hon är sååå sjuk och har sååååå mycket feber.
Men jag klappar på henne och säger att det kommer ordna sig och kokar te till henne. Då spinner hon som en katt och somnar om igen. :)
Män! Ta hand om era sjuka kvinnor.
Jag börjar själv bli sjuk. Snuvig, ont i halsen osv. Var fick jag det ifrån? Jo flickvännen. Jag tror mer på att man ska hålla sej borta feån tjejen när hon är sjuk ;) §jr
jag är helt frisk, men vågar knappt gå utanför dörren för att få en släng av förkylning :(