det är alltid fel att ha hårband, varför förstår ingen det?!
förlåt. nej det är inte fel. det bestämmer du väl själv.
41 svar · 1 078 visningar · startad av Lofberg
..hårband som kille? Jag bara undrar för just nu är mitt hår i det stadiet så det EJ går att göra hästsvans men håret hänger ändå ner i ögonen, det är liksom halvlångt (jag sparar ju). Därför har jag nu ett hårband för att bli kvitt håret i ansiktet. Är det rätt eller fel?, helst seriösa svar tack! :o :q
det är alltid fel att ha hårband, varför förstår ingen det?!
förlåt. nej det är inte fel. det bestämmer du väl själv.
Så länge hårbandet inte är det enda du har på det så är det okej.
Kort: Vill du ha hårband så ha det.
Inget fel med hårband(förutsatt att du inte drar på dig ett rosa som skriker kvinnlighet ;) ).
Kolla in italienska fotbollspelare (även populärt bland andra fotbollsspelare, men italienarna är värst) jättemånga har hårband.
Jag tror att du kan använda hårband, om du väljer ett diskret.
Är mörk-mörk-blått ok? ;)
Hårband är förbannat gay så det ska väl inte stöta på några hinder för dig att använda det!?!?! :e
Bire skrev:
Hårband är förbannat gay så det ska väl inte stöta på några hinder för dig att använda det!?!?! :e
§e :e
Qimen skrev:
Bire skrev:
§e :e
ROFL :e :f :P
OK Nu har du väl fått sakliga svar.
Jag gillade den där som Hypatia skrev.
Du bestämmer själv... Så är det.
Vill du ha hårband så ha ett hårband. Vill du inte ha ett hårband så skit i att ha ett hårband.
Hårband var ordet. Hårband! :o
Den dagen Grynet styr modet, den dagen flyr jag nog landet :e
Men just denna grynetlag verkar ju vettig. :o
hypatia skrev:
Grynets lag nr 7:
Man bestämmer själv vad som är snyggt och coolt.
man ska inte bry sig så mycket om vad andra tycker om ens kläd- (läs hår-) stil!
Kan du inte använda hårkläma eller något liknande.
Det är fel att ha hårband, ja.
Bara för att ni ska förstå, det enda jag har hårbandet till, är att få bort luggen från ögonen. Om jag hade tyckt att det var så snyggt hade jag nog skaffat ett för länge sen.
Det är väl inte fel att ha hårband om det fyller någon funktion? (I detta fallet, att få bort håret från ögonen)
Verkar lite onödigt att använda det om man inte har något hår, men det är ju också en smaksak förstås.