Ska man vara utklädd? Får man inte komma naken? :q
Spango!
35 svar · 1 172 visningar · startad av Mika3l · sida 2 av 2
Frågan, av Mika3l
1\. Är du rakad eller har du kvar ditt långa skägg? 2\. Vart befann du dig i lördags runt 12-1-tiden? 3\. Har du en mörk(brun) jacka där det "hänger ringar i band"(lite svårt att förklara :p )?
Läs frågan i sin helhet →Btw har jag varken sett dahlgren ( Eller det har jag säkert, men inte fasen vet jag hur du ser ut :p ), spango eller Viktor. Viktor som ändå bor ungefär 150 meter från mig. :o
Jag tänker m.a.o. ropa kolon-e till varenda jäkel i morgon.
dahlgren skrev:
Klart att man kommer, ska vara utklädd inom temat Sherwoodskogen.
Det temat hade min "grupp" också.
Jag var Lady Marion.
SPiN -> http://www.nicrofixit.se/gronan/IMG_0106.JPG
... och det är inte den mörkklädde ynglingen som är dahlgren :p ;)
Uppfattat!
Haha! Jag träffade spango idag! Han var rätt kort. Och rätt skäggig. Kul!
One down, two to go... dahlgren & Viktor, look out! :o
Kort? Nej, det är du som är lång ;)
spango skrev:
Vad var du på för en tillställning, egentligen? En massa karlar som sitter på varandra? Och jag hoppas verkligen Classe var med på det hela! Och vad gjorde du om man får fråga!? :o
Mick3: Var LäderBengt där? :e
bassebhu skrev:
spango skrev:
Vad var du på för en tillställning, egentligen? En massa karlar som sitter på varandra? Och jag hoppas verkligen Classe var med på det hela! Och vad gjorde du om man får fråga!? :o
Mick3: Var LäderBengt där? :e
Ingen kommentar. :moose
Nu har man träffat spango idag och bjudit på öl och fått extra poäng för det. Hur gick det för dig SPiN?
Jag försov mig, och missade hela grejjen. :o
Mycket klantigt, jag är mycket besviken... Jag skulle ju vara Paul Stanley. :x
SPiN skrev:
Jag försov mig, och missade hela grejjen. :o
Ajdå tråkigt att höra. Det var mycket skojig dag trots att det var rekorddåligt med deltagare.
SPiN skrev:
Trist, Kissgruppen var det faktiskt rätt bra drag i :)
Hur var kvällen då? Det var för långt för mig att åka fram och tillbaka onykter & ensam. Plus att det var rätt bra drag hemma med kompisarna.
Jag vara bara där en kort stund (jag fraterniserade så vilt med era kursare att jag + några av dem drog in till Pub Anchor och lyssnade på hårdrock), så jag kan inte säga så mycket... Forumrestaurangen är ju inte så himla nice, om man så säger, men det var helt OK drag, vad jag märkte... bortsett från att det var en massa datornördar där, fstås ;)
Jag satt och bläddrade i en reklamtidning från IT-universitetet då jag noterade att de nämnde en viss Gustaf Cele.. först min TV, sedan min brevlåda -- hur ska det här sluta? :o
Att få chansen att konstruera egna spel är något 23-årige Gustaf Cele, som går kursen, tycker känns särskilt lockande. Gustaf studerar på den Data- och systemvetenskapliga linjen och har valt Datorspelsutveckling som en fristående kurs. Att framöver få jobba inom datorspelsbranschen är något som han tycker känns lockande. "Det vore ju himla roligt. Datorspel är ett väldigt spännande område, inte minst då det ställs så stora, diversifierade krav på slutprodukten. När det väl är ute i butik så måste alla aspekter av spelet fungera."