Kan meddela att jag inte fick någon korv när jag var och röstade. :(
Rösta och få en korv?
65 svar · 1 793 visningar · startad av Quid · sida 3 av 4
Frågan, av Quid
På röstsedlarna som skickades ut nu i veckan så finns det ett antal bilder som visar hur det går till när man röstar. På den sista bilden ser man den röstande komma ut ur vallokalen med en korv i handen. Innebär det att man kommer att få en korv när man har röstat, eller är det falsk marknadsföring?
Läs frågan i sin helhet →Inte jag heller... :(
Jag poströstade i början av veckan, så jag antar att det ligger ett vadderat kuvert innehållandes en korv i brevlådan, imorgon :birp
Jag kan meddela att de inte ens fattade vad jag menade när jag frågade efter min korv när jag var och röstade nyss. :(
SirPeter skrev:
Jag kan meddela att de inte ens fattade vad jag menade när jag frågade efter min korv när jag var och röstade nyss. :(
Vad är det för människor x(
Ingen korv serverades i Vällingby heller. :l
emission skrev:
Ja-sidan borde verkligen servera korv, så att de kan ta del av ketchup-effekten....
:moose
pimme skrev:
Kan meddela att jag inte fick någon korv när jag var och röstade. :(
Jag fick inte heller någon korv. :(
His Divine Shadow skrev:
Rodan skrev:
Eller kanske är dagens ungdommar mogna nog att fatta sånt här
Nej
håller med his devine shadow!
tror inte större delen av den vuxna svenska befolkningen är kompetent nog att rösta heller..
hypatia skrev:
Om man inte får någon korv, så tror jag inte att jag vill rösta.
Argh!
Någon har uppfunnit ett sätt att programmatiskt stänga ett vanligt IE-fönster utan att få en förfrågan / varning!
Är det bara jag som är efter eller är det ett smärre mirakel / katastrof?
Det brukar kunna göra så om det inte är huvudfönstret, dvs att det är ett fönster som öppnats med någon sorts länk. Klistra in adressen i moderfönstret och klicka på knappen.
Mvh
@nders skrev:
Det brukar kunna göra så om det inte är huvudfönstret, dvs att det är ett fönster som öppnats med någon sorts länk. Klistra in adressen i moderfönstret och klicka på knappen.
Mvh
Phu.
Det där höll på att bli en smärre mardröm. :p
Jag fick en korv! :D
Iofs var det polaren som (av nån anledning) bjussade på en kokt med bröd hos vår vanliga korvtant efter att vi varit i Juneporten och slickat igen kuvert men i alla fall... Korv som korv. ;)
Nope. Ingen korv i vadderat kuvert :(
Om man är vego så kan man kanske få en sojjakorv?
Det var faktiskt vissa som fick en korv...
http://www.ce.chalmers.se/staff/mekman/valkorv/tn/2.JPG.html
Utanför min gamla skola t.o.m. :o
Quid skrev:
Det var faktiskt vissa som fick en korv...
http://www.ce.chalmers.se/staff/mekman/valkorv/tn/2.JPG.html
Vem stod för den idén? :q