FatRatMedlem sedan aug. 200356 inläggFrågan#1 Tror inte dom 3700 personer som skrivit på aftonbladets "Rädda Robban" lista förstår riktigt hur det är att bo nära en tupp. Undrar om dom skulle skriva under om dom själva bodde intill, haha..
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,352703,00.html
VideMedlem sedan dec. 19998 577 inläggJa, så jäkla kul är det ju inte kan jag med erfarenhet säga. Detsamma gäller t.ex höfläktar (eller varför inte sopbilen tidigt på morgonen).
Med ömsesidig respekt för varandras liv kommer allt att fungera som medelvägen. ;)
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggVänta bara tills ni bor bredvid en kyrka som lider av jag-måste-slå-varje-kvart-dygnet-runt-sjukan... :x
BBlårandMedlem sedan jan. 20032 356 inlägg Själv bor jag 10-12 meter från järnvägen.
En tupp eller kyrk-klocka skulle varken göra till eller från. ;)
Det märkliga är nog att man trots allt vänjer sig vid tågen, och till slut inte bryr sig det minsta om ett persontåg svichar förbi i 130km/tim.
Nexus86Medlem sedan okt. 20023 030 inläggDet absolut värsta jag har varit med om (och fortfarande stöter på i sommarstugan) är att bo brevid en åsna som står och skriar varje morgon. :x
PPeWMedlem sedan juni 200010 432 inlägg Alltid lika roligt när stans ungdomar försöker få biljäveln att lyfta i fartguppen utanför vårt hus, under helgerna :x
eurecaMedlem sedan sep. 20002 921 inläggBo på bottenvåningen när det kommer fulla studenter hem mitt i natten är kul. Speciellt nu under nollningen ;)