Vi har en bil på jobbet med WTF (minns ej siffrorna) :)
001
271 svar · 22 526 visningar · startad av Alpha II · sida 13 av 14
Frågan, av Alpha II
Såg äntligen 001 idag när jag satt på ett café och kollade på bilar utanför fönstret :D En 004 rullade också förbi men vart är 002? :q
Läs frågan i sin helhet →Überbüvel! Congrats och lite sånt!
Jag kämpar för att komma ikapp Luxman som är på dryga 700. Själv letar jag i skrivande stund efter 603.
Gratz!
Själv letar jag efter 057. Kommer förmodligen inte att bli klar innan jag lämnar jordelivet för gott. :OO År 2056 är jag klar om jag håller takten. :birp
Jaha, någon mer som "håller på"? :)
Knep 180 idag, man kan säga att det går i snigelfart minst sagt...
Nu är jag riktigt förbannad. Jag har varit ute efter 202 i en hel jädra månad! Vars fan e'n?
Jag har nästa lyckas släppa detta med att titta på registreringsskyltar nu (två år efter att jag blev klar) men ibland så händer det ändå. Idag såg jag t.ex. WOS 666.
(We Obey Satan) 666 :)
Vissa skyltar är extra skojiga. I Nyköping finns DBA 666 - database administrator from hell. =)
Jag var tvungen att avbryta mitt sökande p.g.a flytt till Kanada... :/
Kommer knappt ihåg vad jag hade, tror det var någonstans i 700-serien... får väl börja om här istället... ;)
Gah... 250 finns verkligen inte... Ni som har gått ut, har ni fuskat eller?? :P
105 finns inte...
Beträffande bilar så har man numera kommit upp i 180 (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13336270.ab) men det gällde nog inte under tiden som tråden var inaktuell.
Jävlar vilken idiotisk sysselsättning. Jag måste oxå börja med platespotting...:-)
Jävlar vilken idiotisk sysselsättning. Jag måste oxå börja med platespotting...:-)
Haha, helt vansinning!
Det sjuka är att man blir så löjligt glad när man hittar det numret man ska ha... Visserligen brukar man bli glad när man får ett nummer men ändå. :P
En liten historia:
Jag körde förbi 248 och 249 innan jag hade 247. Senare samma dag fick jag 247 och var givetvis tvungen att köra tillbaka (kanske 2 km) och ta 248 och 249 också. Var glad resten av dagen!
Jag lade ner på 300. Jag insåg att det är bättre att lägga sin koncentration på att vara uppmärksam i trafiken istället...
Jag lade ner på 300. Jag insåg att det är bättre att lägga sin koncentration på att vara uppmärksam i trafiken istället...
Jodå, fast det GÅR ju att räkna även från passagerarplatsen. Om man vill. :r
Ja, jag pratar bara om mig själv. :)
Jag insåg att jag är mer uppmärksam på annat i trafiken om jag inte tittar på alla registreringsskyltar. Och det går inte att bara titta om man inte kör.
Det kom jag fram till för snart sex år sen. "Letar" fortfarande efter 000... ;)