det här verkar ju vara skoj... undrar om man ska börja. några tipps på var man kan hitta en 001? tar ni bilder på alla som bevis eller hur gör ni? invig mig i alla hemligheter! :)
001
271 svar · 22 538 visningar · startad av Alpha II · sida 10 av 14
Frågan, av Alpha II
Såg äntligen 001 idag när jag satt på ett café och kollade på bilar utanför fönstret :D En 004 rullade också förbi men vart är 002? :q
Läs frågan i sin helhet →Tjohoo. :e
Hittade äntligen 001 idag efter ett långt och ivrigt sökande. :birp
Har sett 002, 003, 004 tidigare så nu kommer den svåra uppgiften att hitta dom igen. :x
Jag dööör!
Jag trodde denna "tävling" var en grej som min arbetskamrat hade ihop med sin bror. Jag hoppade in lite senare men hittade 006 igår.
Nu vet jag (tror jag iaf) var de har fått idén från! Snacka om att det är beroendeframkallande, man tittar knappt på vägen längre. Men kul är det! :D
001 och 002 sågs igår på vägen hem från Malmö. 003 och 004 också, men de jävlarna behagade dyka upp för tidigt. ;)
Misstänker att nån målar om registeringsskyltar allteftersom de nummren eftersöks... När jag letade efter 061 verkade det som om det bara inte fanns. När jag sedan till slut fick syn på den såg jag tre 061:or till samma dag :o
Just nu är det 067 som jag ska ha
sökte på vägverket och hitta att det finns en bil som har regnummer wF
Regnr: TDT463 (WF)
Färg: SVART
Fabrikat: MERCEDES BENZ S 600
Årsmodell: 2001
Fordonsstatus: I trafik (2002-09-16)
Antal ägare: 1
Effekt kW: 270
Satan, nu kom de på oss Patrik...
För några veckor sedan såg jag i ett parkerings hus 3 bilar bredvid varandra... Bokstäverna blev som följer :oo
NHO TBA BEI
Ack ve vad trögt det går. 085 väntar jag på, sedan har jag 086 nedanför balkongen. 087 har jag också sett i krokarna.
130 ska jag ha nu.
Ibland när man är ute och kör så glömmer man bort att titta på plåtarna. Men så jävlar ja, titta efter nuffror va det! Första bilen man möter är det rätta nummret. Det har hänt så många gånger :e
360 sökes, tänkte ta den imorrn faktiskt... =)
För mig går det trögt. Har varit ute efter 001 i något år nu.
Det är iofs lika bra, så man slipper ha ytterligare ett beroende.
Igår hittade jag äntligen 001, och då fick jag 002 på samma gång! :D
(Dessutom sågs fyra stycken 501:or inom loppet av cirkus 7 minuter. Poppis i Norrköpingstrakten!)
På ett militärfordon uppe i Berga söder om Sthlm såg jag en reg-skyllt där det stod 13337. ;)
014 togs för en 20 minuter sedan. Fortsätter jag i det här tempot knäcker jag 999 på våren 2021. :D
Men Rikard. 999 har du ju redan tagit? ;)
Ja, åt det hållet ja. :OO
Någon som har ett bra tips på 040 i Gbg-trakten?
Börjar bli desperat... :l
015 finns inte... :l