C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Frågan 27 aug. 2003 09:29 #1 Och förutom ett sunkigt schema är allt som vanligt. :e
E erka Medlem sedan dec. 1999 6 522 inlägg Wee jag börjar på fredag, eller upprop då :) Lite nervös faktiskt, tänkt om det bara är keffmongon i klassen. Åker ner till Lund i morgon bitti för att installera mig i min systers arbetsrum. Verkar har ett rätt bra kursplan
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Jag börjar också på fredag, upprop då. Nollningen börjar idag. Får se om det blir att jag stannar i ett halvår eller ett år ;)
Kitti Medlem sedan apr. 2002 1 899 inlägg Klaga inte.. jag började förra torsdagen... :l
Dryden Medlem sedan aug. 2002 18 625 inlägg Klaga inte. Jag jobbar på en skola. :e ;)
Klaga inte! Jag började för två veckor sedan!
G Gandalf Medlem sedan sep. 2001 2 186 inlägg Klaga inte, jag har börjat med Matte C och Fysik B, redan första dan
Piiip Medlem sedan aug. 2002 2 087 inlägg Jag började i måndags.... :x
frankof Medlem sedan jan. 2001 6 874 inlägg Klagar häller inte, äntligen lite lung och ro hemma, ungerna till skolan §e :e
oelbal Medlem sedan jan. 2001 4 973 inlägg Första veckan på högskolan nu, känns skumt... :)
Qimen Medlem sedan juni 2001 5 009 inlägg aboo inte en enda brud i min klass.... men destu fler i de andra :e
B bewern Medlem sedan juni 2002 3 097 inlägg
Qimen skrev:
aboo inte en enda brud i min klass.... men destu fler i de andra :e
Det hjälper väl inte med brudar i andra klasser. Dom kan du ju inte flirta med under tråkiga lektioner. :stud
G Gandalf Medlem sedan sep. 2001 2 186 inlägg
bewern skrev:
Qimen skrev:
Det hjälper väl inte med brudar i andra klasser. Dom kan du ju inte flirta med under tråkiga lektioner. :stud
Man ska hålla isär Nytta och Nöje... ;)
B bewern Medlem sedan juni 2002 3 097 inlägg
Gandalf skrev:
bewern skrev:
Qimen skrev:
Man ska hålla isär Nytta och Nöje... ;)
Fel. Man ska förena nytta och nöje. :e
Lofberg Medlem sedan nov. 2002 3 429 inlägg Imorrn har man gått hela 2 veckor :e