webForumDet fria alternativet

Tips?

Småprat

27 svar · 672 visningar · startad av Rodan · sida 2 av 2

Frågan, av Rodan

Hej jag har fått min andra sommarjobbs lön nu som är på 8600 kr, förra va på 7540 kr... förra har jag redan slösat på : Nokia 3650 Go-Ped Massa Kläder Dataspel Blåtands mojs.. MMC kort som inte funkar :OO Nu vill jag slösa andra jag vill typ ha nåt roligt, alltså nåt sånt man kan ha använding av, och man typ tycker det är roligt att använda de.. eller bara nåt helt galet har funderat på den

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan nov. 20023 429 inlägg

Jag skulle nog sökt mer efter sommarjobb iaf. Jag sökte inom kommunen (det suger men iaf nåt) men fick ej, då var min låtsas-farmor snäll och gav mig ett sommarjobb, där tjänade jag 950 kr typ. Inte så mycket men det räckte för att jag skulle kunna, tillsammans med min tidigare pengar, köpa en xbox + ett spel. Nästa år får det väl bli, har hört av en klasskompis att man kanske kan få jobb på Beijer för 80 kr/tim.

Medlem sedan juni 20015 009 inlägg

På tal om sommarjobb, vilken tur man då jobbade som badvakt i sommar och tjänade en rätt grov summa (relativt förstås) på att inte göra mycket :e

Medlem sedan maj 20003 652 inlägg

Gandalf skrev:

Har drygt 7k att spendera, tänkte plocka ihop en dator men nu blir det en begagnad downhillhojj i stället :D

Och ett par agressive inlines :D

Någon har extrema problem med prioriteringar här :e

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg

Topic: Spara pengarna till något vettigt istället. Om du nu verkligen vill slösa bort pengarna så kan du köpa en handdator till mig :birp

Medlem sedan juli 20021 523 inlägg

Tillbaka med nya pengar :) nej jag har inte rånat en bank :e

har typ 4500 kr att slösa, tips på prylar ?

PS: Bilden är tagen med min Nokia 3650 :)

bild(01).jpg
Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Varför inte starta eget som vissa andra? :p

Medlem sedan aug. 20013 824 inlägg

När jag får pengar skall jag i alla fall köpa en cross eller en MC :e eller nått annat sånt kul som går fort :e

Sånt är ju alltid kul, eller lite ljudprylar :e

Medlem sedan jan. 20016 874 inlägg

mikul skrev:

När jag får pengar skall jag i alla fall köpa en cross eller en MC :e eller nått annat sånt kul som går fort :e

Stencross :q :P (motorcrosscykel =MC )

261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)