I ren spontanitet vill jag härmed utbringa en hyllning till administrationen och då särskilt vår f.d forumledare med stab :D
Jag är på intet sätt perfekt och jag liksom flera andra har ibland trampat över gränsen vad det gäller den eminenta regelsamlingen.. och den allmänna trevnanden, men man är inte sämre än att man kan erkänna sina misstag :r.
Tack grabbar och tjejer för att ni gör detta forum till vad det är och speciellt tack till Del Pero som åtog sig det inte alltid så enkla uppdraget att leda denna skock av wF-fantaster :D
Länge leve wF... hipp hipp hurra!
redigerat då wF's administration uppenbarligen förändrats och jag är gammal och senil :e :r
I ren spontanitet vill jag härmed utbringa en hyllning till administrationen och då särskilt vår Forumledare med stab :D
Jag är på intet sätt perfekt och jag liksom flera andra har ibland trampat över gränsen vad det gäller den eminenta regelsamlingen.. och den allmänna trevnanden, men man är inte sämre än att man kan erkänna sina misstag :r.
Tack grabbar och tjejer för att ni gör detta forum till vad det är och speciellt tack till Del Pero som åtagit sig det inte alltid så enkla uppdraget att leda denna skock av wF-fantaster :D
Länge leve wF... hipp hipp hurra!
Instämmer med PeW förutom den här biten
PeW skrev: