Även om jag bara snusar sporadiskt säger jag nog att ja, för helvete. Körkort är inte billigt, och om du sedan lägger på en synt och några narriga loudspeakers är det en grym deal du gar fått :)
Sluta snusa.
Jag har själv lagt av för att kunna gå upp i vikt (låter det dumt? :)). På högstadiet var det häftigt att man kunde ta en snus istället för att stilla hungern med en negerbolle, men nu behöver jag lägga på mig lite, så då är det bara skit om jag känner mig mer mätt än vad jag är.
Jag fick inget i utbyte mot att sluta snusa. Den snus jag hade kvar (en och en halv stock) sålde jag till en kompis, och pengarna fick mamma - det är ändå hon som har betalt de senaste stockarna :)
Hade jag fått ett så schyst erbjudande hade jag lagt av direkt. Följ mitt exempel och sälj den snus du har kvar.
Räkna lite kort; synt för 5 laxar, körkort för, ja 10 kanske? Högtalare? Ingen aning men det rör sig säkert om några tusingar där också. Mellan 15-20kkr kommer du alltså att håva in om du slutar med någonting som inte bara skadar din kropp - det kostar dig pengar också. Solklart med andra ord, jag hade i alla fall slutat på stubinen (hur lätt det nu är... :OO ;))
Egentligen ska man väl inte behöva få massa mutor för att sluta snusa med tanke på hur jäkla äckligt snus är. ;)
Minst sagt orättvist! Du borde köpa en synt till din mor för att du en gång började snusa! :p
Du ska helt klart sluta med det där äckliga snusandet! Smakar illa, ohälsosamt, ohygieniskt, kostsamt. Att säga upp allt detta för att få ett körkort ett par högtalare och en synt?
Det är ju inte riktigt klokt! :e